![]() |
Belle & Sebastian
Geweldige band en ze hebben nog niet eens een eigen topique (behalve eentje van een concert). Volgens mij zijn hier best veel mensen die hier van houden :)
Dus... wat vind je ervan? Favoriete album? Mijn favoriete album, hoe tegenstrijdig ook, is Storytelling. Voor mij is dat een half uurtje wegdromen zonder ergens aan te hoeven denken. Beetje underrated album. If You're Feeling Sinister is ook een van m'n favorieten. Eigenlijk vind ik ze allemaal wel erg goed, zelfs Fold Your Hands Child. Favoriete nummers: Me And The Major, Fuck This Shit, Sleep The Clock Around, Asleep On A Sunbeam, Storytelling. |
ja goede band. baal er een beetje van dat ik ze zo'n beetje pas de dag na hun optreden n utecht ontdekt heb. wilz e wel es live zien.
|
Ja. Leuk. Concert gemist door mijn moeder :mad:
|
is sebastiaan dan het beest?
|
Ik heb twee cd's, maar nog nooit zo heel aandachtig geluisterd..
|
Citaat:
|
Ik ken eigenlijk alleen The Boy With The Arab Strap goed. Die vind ik erg cool.
|
Ik ken ook maar twee liedjes van ze; If youre feeling Sinister en Me and The Major.
Vind ze beiden wel cool. |
Jaaa, leuke band. M'n favoriete albums zijn Tigermilk en If You're Feeling Sinister. De EPs zijn ook leuk.
Lazy Line Painter Jane vind ik hun coolste nummer. |
Ik vind ze op zich wel leuke muziek hebben maar niks bijzonders ofzo...
|
Citaat:
|
Ja Boy With The Arab Strap is ook erg goed, hoewel het 't album is dat het meest voor het publiek en het minst op het gevoel is geschreven heb ik het idee. Denk dat dit album daarom ook het meest in collecties te vinden is.
|
Ik vind alles leuk en het optreden ook. maar vredenburg niet.
|
ja fantastisch dus ,heb alles van ze
|
als het van jou is, is het niet meer van hun
|
Citaat:
kloot |
Citaat:
|
Citaat:
|
'get me away from here, i'm dying' is geweldig!
|
mwah.
somt het wel op |
*knuffelt Roxy* Ik vind ze leuk en ken ze door haar. En t grappige is dat sommige liedjes vrolijk klinken als je blij bent en soms rot klinken terwijl je triest bent. Veel ken ik er nog niet van, maar daar komt verandering in.
|
Citaat:
ontopic: vinnet wel geinig kan er wel naar luisteren maar hoef er absoluut geen cd's van. |
ik heb toevallig vandaag de cd voor mn chick gekocht.
( If you're feeling sinister. ) Toffe band ja. (y) |
best grappig
|
Citaat:
Asleep on a sunbeam en I could be dreaming vind ik bijzonder aangenaam. |
Ja die zijn mooi :) Ik ken ze trouwens ook door het muziekforum. Danke schön (y)
|
Ik vind ze erg leuk. De beste cd's vind ik If you're feeling sinister en Tigermilk.
|
Citaat:
|
supertof. de 2 keer dat ik ze live heb gezien waren denk wel 2 van de tofste optredens ooit meegemaakt :)
|
Ik ben het beest, roar.
|
Get me away from here, i'm dying (y)
|
ja erg goed. gary digs.
|
Leuke band ja :) Vooral het tweede nummer op de eerste 4 cd's (y) Storytelling is denk ik ook wel een van m'n favorieten, alleen die dialogues zijn storend.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij wil zeker de Dryathon gaan winnen? :p |
Tu tududu
tudutudutudu Step into my office, baby! (Y) |
ja het is tijd voor een nieuwe dry. ik kan em nu echt goed aan, ik weet het!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hup ontopic over belle en sebastian krengetjes :p
|
Ketjing.
Ik vind ze leuk voor een kwartiertje, dan word het me te. ehm. Nouja, gewoon te. En show in de vredenburg was wel leukk, jammer van die zaal idd. |
ik ken er niet zo heel veel van, maar wat ik ken vind ik heel leuk.
|
Jeps leuke band :) Heb ze leren kennen omdat ze aan de band The Reindeer Section deelnamen. I'm A Cuckoo is denk ik m'n favoriet (y)
|
ja leukleuk (y)
if you're feeling sinister en dear catastrophe waitress zijn mijn favoriete albums. zou ze erg graag eens live willen zien |
Kan iemand mij wat bands/muziek aanraden in het verlengde van de instrumentale nummers van Belle & Sebastian op Storytelling?
|
ik vind het nieuwste werk (dus dear catastrophe en al die ep's)
iets flauws poppy's (hoe schrijf je dat?) hebben. terwijl ouder werk me juist geweldig aanstaat. waking up to us is echt een briljant nummer en er zijn er meer maar mijn geheugen laat het effe afweten :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |