![]() |
de doodgraver (tis een vrolijk gdicht hoor :) )
ik zag je lopen door het gras
en moest heel even stil gaan staan terwijl je daar aan't werken was zocht ik naar je naam je was heel donker, bijna zwart de zon weerkaatste op je rug zo vol van ijver; je werkte hard toen vond ik je naam terug ik had het in een boek zien staan bedacht ik me ietsjes later ik was het niet eens met die naam: ze noemde jou 'doodgraver' ~het is misschien wat kinderlijk, maar dat krijg ik van dat lieve zonnetje op m'n bol :p ~ |
Heheheh
lief gedichtje, maar volgens mij heb je het verkeerde diertje voor ogen. Doodgraver heeft een heel passende naam en is niet alleen maar donker. Heeft rode en zelfs kleine witte plekken. Het diertej begraafd echt dode dieren. Een hele zwarte kever is vast een loopkever ofsow. Namen van beide beestjes kloppen aardig. |
ja, is een errug leuk gedichtje! leest lekker weg, en is goed om even te relaxen!
Gaat zo doorrrr (dinand van kane) mik |
Ik vind hem ook heel leuk en gewoon een fijn vrolijk gedichtje.. :)
Jesse |
Citaat:
xxxjes |
hehehe
Je hoeft je niet te schamen hoor. Het is gewoon een leuk gedicht. Dat ik nou toevallig gelijk begin te zeiken als mensen diertjes een verkeerde naam geven is meer mijn afwijking, toch? Ik ben op het moment bezig met uitzoeken welke naam er bij welke inktvis hoort.. :eek: Crazy me... :D |
:D
dan ben je nog wel ff bezig, d'r zijn d'r maar een paar :p veel geluk ermee!!! xxx |
Jah.. stuk of 800 soortjes maar
thnx SounD... nog 2700 specimen te gaan... |
:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |