![]() |
poncho
Hej , tegenwoordig zijn de poncho's weer 'in'
Goed voor mij, want ik vind het zalig om deze te dragen. Ik heb geen zin om er 1 te gaan kopen , weet iemand toevallig waar ik een patroon kan vinden voor een poncho ? misschien weet ik het straks ook wel, maar dan zal ik het hier wel op zetten. |
Handig dat je eindelijk mag dragen wat je wil (y)
|
Ik denk dat je daarvoor het beste bij het dichtstbijzijnde singer / naai winkeltje kunt informeren... Of kijk in oude Libelle's van je mams, wil ook nog al eens een patroon in staan, (Y).
|
Ik heb alleen een regenponcho (y) handig als je fietstochten in de regen met het jeugdwerk hebt. Knaloranje ook dus eigenlijk heb ik hem ook nooit aangetrokken ^^.
Maar singer- en naaiwinkeltjes maak je idd de meeste kans denk ik. Of je neemt er eentje mee uit de winkel en bestudeert hem thuis en brengt hem terug. Of je bestudeert in de winkel als ze geen geld teruggeven. |
Dit is een topic voor El Kohollik:p zet 'm op, hombre.
|
Ik doe mijn poncho alleen uit als ik te veel cervesa in mijn bloedbaan heb zitten, anders niet. Ik sta er ook om bekend dat ik op dat soort momenten vreemde en strafbare dingen met ezels doe :evil:
|
hm ik zou zeggen gewoon n rondje met een gat in t midden.
heb je daar een patroon voor nodig? :p |
Citaat:
|
Hoe lang ben je bezig met breien? Die dingen kosten 10 euro ofzo.. Tijd is geld, zou ik zeggen.. :o
Ontopic; ik heb geen idee. Je hebt toch speciale winkels waar ze patronen verkopen? En anders via google ofzo. Succes! |
oh, en ik had zo'n poncho voor lowlands, maar ik vond hem gruwelijk vervelend
|
ik wil er 1!
binnenkort ga ik er 1 aanschaffen denk ik, een witte. <3 |
Citaat:
Euhm je zegt net dat je ze zalig vind om te dragen, en daarna dat je er een wilt maken en geen zin heb er een te kopen. Als je weet dat ze zalig zitten, moet je er een gehad hebben en weet je dus ook hoe je er een kunt maken door hem na te maken.... toch?! |
Poncho's zien er vaak niet uit, helemaal bij kleine mensen, tijdens festivals zijn ze zeker handig (y) en verder hmmm nee
|
in italie liepen ze er voriga jaar al mee, van die gehaakte dingen
toen vond ik ze niet mooi, niet prectisch en ook niet warm ben nog steeds niet van mening veranderd |
ik zou nog wel een gave zwarte willen, maar waar ik die kan vinden..
|
Ik heb het ook niet zo op poncho's nee. Misschien een regen ding maar dat is het dan ook wel. Als je wilt weten waar je iets kan vinden wil ik je graag doorverwijzen naar het waar vind ik topic of het winkeltopic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |