![]() |
Klaarkomen moet?
Naar aanleiding van dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1022011 Citaat:
Is klaarkomen voor jullie noodzakelijk, of is het zonder ook wel best? Verschillen jongens hierin van meisjes? |
Zonder is best, maar met is stukken fijner (meerdere keren nog beter :p).
Zo moeilijk is het niet en een climax is het toch zeker wel. |
mijn ex vond het nooit zo erg (als er niet veel tijd was ofzo)
hij vond het heen en weer gaan al lekker genoeg en mij maakt het niks uit het gevoel ervoor is evenlekker |
moet
|
Hoeft helemaal niet.
Maar om blauwe ballen te voorkomen is het meestal wel wenselijk :o |
moet niet
:o |
Hoeft niet. Ik ben ook niet erg makkelijk dus wat FoL bijv. zegt, gaat bij mij niet erg op. Meestal helpt gewoon seks hebben me al een stuk af van de "ik wil/moet seks"-spanning. (en dus niet op de negatieve manier :p) Als ik dan ook nog kom, is dat mooi meegenomen.. maar anders maakt het ook niet uit. :)
|
is wel zo handig jah
|
Wel leuk, niet noodzakelijk.
|
Definately! Het is toch de uitsmijter. We vinden het allebei het hoogtepunt van de vrijpartij: het orgasme van de ander.
|
Nee, niet persé. Kan ook heel leuk zijn zonder, want het gaat om het geheel en toch niet alleen om het klaarkomen, dat kan ik zelf ook wel.
Ik heb 2 jaar zonder gedaan, en dat vond ik prima. Ik spreek dan natuurlijk wel als 'vrouw', voor de mannen lijkt het me een ander geval, gezien die sowieso over het algemeen niet zo 'moeilijk' komen. |
Niet noodzakelijk voor mij, wel voor mijn lover :)
|
niet noodzakelijk voor mij, maar ik moet zeggen dat ik wel erg graag klaar wil komen...:D Dus liever wel dan niet, mn vriend wil altijd wel.... maar goed dat gebeurt ook altijd...
|
Ben nog nooit klaargekomen bij mijn vriend, maar geniet er verder echt wel van, dus vind het echt onzin dat je perse klaar moet komen. Als alles fijn is verder maar je komt niet klaar, is dat niet het einde van de wereld ofzo
|
Het móét niet.. maar ik vind 't wel stukken leuker als het wel gebeurt :)
't is natuurlijk ook maar net wat je gewend bent en dus wat je verwacht; als je een orgasme verwacht en je hebt er geen, dan is dat vervelend, maar als je er al niet van uit ging dat je klaar zou komen, dan boeit het ook niet als het niet gebeurt. |
Zoals de meeste hier al zeggen, het moet niet, maar liever wel. Ik vind het klaarkomen de vrijpartij toch wel goed afmaken.
|
ik kom nooit bij mannen, maar heb verder geweldige seks met mijn vriend, dus niks te klagen verder. Ik kom gewoon extreem moeilijk, helaas.
|
klaarkomen is altijd fijn, maar ik vind het geen eis of voorwaarde voor goede sex, absoluut niet. Lukt het niet dan lukt het niet, ik geniet er niet minder om...
|
Citaat:
|
ik vind het wel belangrijk, maar als het een keer er niet van komt voel ik me niet getreurd! de sex zelf is al lekker genoeg!
|
moet niet, wel blij als t gebeurd :p
|
Het is wel leuk als één van de twee in ieder geval is gekomen. Vooral als het nacht is en je moe bent, maarhetiszolekker, stoppen we niet voor het gebeurt omdat je zoo makkelijk weer opgegeild bent anders :s
|
Voor mij *hoeft* het niet, maar ik heb toch al gemerkt bij m'n vriend dat als we om de een of andere reden moeten stoppen zonder dat hij is klaargekomen, hij een paar uur niet aan te spreken is... (n)
|
Citaat:
"I've got balls the size of watermelons Renz" |
Citaat:
|
Moet niet, is wel fijn.
Als ik bijvoorbeeld een aantal keer achter elkaar niet kom dan vind ik dat wel vervelend, en andersom ook. Maar als het gewoon af en toe niet gebeurd, bij beiden of een van ons twee, is het niet zo'n probleem. |
het moet niet hoor.. Als ik er maar va kan genieten... het is natuurlijk wel heel lekker..
|
Ja, nou wat iedereen al zegt eigenlijk. Moeten is meteen zo dwingend. En een keertje nie is nie zo erg. Maar toch bij voorkeur wil ik wel klaarkomen.
|
Eigenlijk wel ja. Het kan best eens voorkomen dat het niet wil, daar kan ik me wel overheen zetten. Maar als ik echt regelmatig gewoon niet word bevredigd gaat de lol er voor mij wel snel af
|
Het is niet noodzakelijk maar ben wel blij dat het altijd gebeurt :D
|
Niet echt noodzakelijk maar toch wil ik het wel graag...
Maar als het niet lukt en het begint me te lang te duren dan heb ik zoiets van "stop nu maar tis wel leuk geweest" want dan begint dat gevoel van "op het randje zitten maar er niet overheen komen" me toch best te irriteren :o |
Mwa, ik vind klaarkomen toch wel een pre, maar ik heb er ook geen problemen mee ;)
|
Citaat:
|
is lekker hoeft niet.:p
|
Als het een keer niet is dan is dat echt niet zo erg.
Seks moet niet altijd draaien om het klaarkomen maar om het intieme wat je met een ander persoon deelt. |
Hoeft absoluut niet, maar is wel lekker.
Maar ik vind het net zo fijn, misschien wel fijner als zij geniet en klaarkomt. :o Maar het gevoel dat je samen bent en iets intiems hebt, vind ik fijner dan het klaarkomen. |
Citaat:
|
Orgasme voegt wel wat toe, maar is geen must. Gaat bij mij dr meer om dat zij lol heeft in bed.
|
als het dan al sex wordt, vinnik het eigenlijk gewoon kut om niet klaar te komen. loop je echt uuuuuuren rond met het gevoel dat als er maar iets teveel gebeurt je zo weer een behoorlijke tent in je broek hebt. het naarste is nogwel dat mijn vriendin precies weet hoe mij op te winden en dat ook heeel leuk vind, maar meestal weinig zin heeft om door te gaan. ach ja, life is sweet, life is bitter. ben blij dat we een open relatie hebben. kan ik tenminste met een beetje geluk dat orgasme bij iemand anders ook wel krijgen
|
kan zonder, is nog maar drie keer gelukt tijdens sex... verder alleen met masturbatie.. ja ik ben moeilijk... en het is frustrerend ook...:S
|
Citaat:
|
klaarkomen is zeker geen must, wel frustrerend vind ik het als de een wel gekomen is en de ander niet, met name als ikzelf die ander ben ;).
|
Citaat:
|
ik ben het heel erg met ratbaut eens. verder helpt kama sutra of tantra leren echt voor je sexuele genot.
|
voor mij hoeft het niet maar voor vriendjelief idd wel. voor jongens ligt het gevoeliger dan voor meiden denk ik...
|
Hoeft niet perse, maar ik vind het toch wel een geweldige afsluiting. Dus als het even kan, ga ik er voor :) En het orgasme van mijn partner vind ik ook heel belangrijk, belangrijker dan die van mijzelf. Dus ook daar ga ik altijd voor.
|
Citaat:
|
Ik vind het wel leuk als hij klaarkomt... en/of ik.
Maar persoonlijk vind ik niet dat het moet. Hoewel ik me ergens een beetje voel alsof ik ergens tekort geschoten heb... maar dat gevoel laat hij me dan daarna volledig vergeten! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |