![]() |
[vanavond op tv] the princess diaries
mss een beetje laat dit topic. Maar ik zag deze film in de tv gids staan en dacht ik moet er toch een topic over maken.
Citaat:
wie gaat hem kijken, heeft hem gezien en wat vonden jullie ervan? |
heb m wel eens gezien, 3 jaar geleden ofzo
op zich wel leuk, maar natuurlijk wel voorspelbaar, tja je moet er niet te veel van verwachten |
Net een stukje gezien, wat een slechte film (n)
|
Ik wilde hem gaan kijken , maar achter de computer zitten beviel me toch iets beter!
|
Citaat:
|
mja best grappig, maar in dat genre is alles grappig
|
Citaat:
Naja had hem toch nog niet gezien, nu dus wel. Verveelde me toch :). Mooie tijd vuller noem ik het maar. |
Oh die wilde ik wel kijken. Gewoon lekker hersenloos onderuit zakken :o
Maar ik wist niet dat ie vanavond was en vanavond had ik dus geen tijd. |
Ik heb hem laatst gehuurd met een vriendin, hij is lekker hersenloos. Leuke jongen zit erin trouwens :)
|
Citaat:
hij zit trouwens ook nog in een best grappige band |
Heb hem vanavond voor de 2e keer gezien. Heerlijk als je niet wil nadenken en gewoon iets leuks kijken.
Er komt trouwens een deel 2 aan zag ik vandaag op tv. Iets van 15 december in de bios. Ga ik ook wel een keer kijken, maar dan huur ik hem. |
Citaat:
Ik heb deze film ook weer gekeken voor de 2e keer. Blijft een leuke film voor als je weer eens lekker hersendood bent. (y) |
Citaat:
|
telaat/ en ik had de film eigenlijk wel willen zien.
gewoon een avondje hersenloosheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar is dat nou weer goed voor? :nono: en rooney is best leuk, kvond ze al cool in the oc en kheb er wat van geluisterd en tis wel aardig ja. |
Ik heb 1 scene gezien en dat was voor mij genoeg om gelijk te weten dat deze film niks voor mij is:
Madam gaat een tent in, gaat zich omkleden, irritante vriendinnen van madam trekken tent omver en er staan journalisten. OMG hoe flauw.... Nee.. niet mijn soort film :rolleyes: |
ik heb em op video, tijd geleden al gekocht. vond em heel leuk!
deel 2 wil ik ook wel zien, maar dan niet in de bios. huur em wel als ie te huur is. |
't is disney, 't is Anne hathaway, 't is mijn film :D
Vind m dus erg leuk, niet super goed maar dat is wat anders :) (y) |
Ze had wel een cool huis..
|
Citaat:
dat haar was te lelijk ja |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |