![]() |
Vraagje over vocht uit vagina
Njaa, daar heb ik dus last van..
'Het' loopt de hele dag uit me, en ik vind t echt een walgelijk gevoel. En ook heel vervelend is dat t een hele gore geur heeft.. Tis geen afscheiding, want dat ziet er bij mij heel anders uit... Tis zoveel vocht dat je zelfs een natte vlek in mn broek zit als ik geen maandverband draag.. Iemand een idee wat het kan zijn? Of iemand die dit ook heeft? |
Ik maak me echt zorgen, zou iemand alsjeblieft kunnen reageren?
|
het is dus veel meer en dunnere "afscheiding" dan je normaal hebt?
Kan het een soa zijn? Hoe oud ben je? misschien is dit een tijdelijke fase door hormonale veranderingen |
Het voelt alsof ik in mn broek plas..
Echt kut, kgebruik nu de kleine tena lady van mn moeder (n) Ik vind dit echt enorm klote.. En ik ruik t ook, anderen ook :bloos: :bloos: :bloos: Weet niet wat ik eraan moet doen.. Kvoel me zoo klote! |
Het kan een soa zijn ja, maar wel een HÉÉÉÉÉÉÉLE kleine kans :(
Kweet t echt niet meer :( |
Lijkt me verstandig dat je even langs je huisarts gaat hiermee en zegt dat het oa een soa kan zijn. Wij kunnen misschien wel speculeren over wat het is maar het zeker niet oplossen.
|
Voordat ik deze klachten had, wilde ik voor de zekerheid test laten uitvoeren...
Hierover heb ik ook een topic gemaakt.. Staat in de lijst... Mjaa... Wat denken jullie? Iemand ervaring? |
waarschijnlijk is het gewoon een schimmelinfectie.
Gewoon naar de dokter gaan. Krijg je er een middeltje voor. Suc6 :) |
Had jij ook deze klacht mrs jones?
|
Ik denk zelf idd ook een schimmelinfectie maar wat kan je hier nou mee? Nog niets want je hebt er nog altijd last van dus als ik jou was zou ik toch ff langs de dokter, zo erg is dat echt niet.
|
Citaat:
God.. ik probeer me in te houden ... *frummelt aan vingers* |
Citaat:
|
Komt het echt uit je vagina? Geen probleempje met sluitspier?
Meer dan hier genoemd weet ik ook niet. |
Kheb de assitente van de dokter gesproken..
Waarschijnlijk gewoon schimmelinfectie:) |
Citaat:
|
Oke, tis een tampon...
Hij heeft er 3 weken ingezeten :| Erg schokkend maar waar :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus, een tampon? Hoe veroorzaakt die het hele 'lek' gebeuren?
Leg es verder uit? (als je wil?) :) |
Jaa dat dacht k ook wel te voelen :eek: :|
Maar niet dus... Heel erg vreemd.. Maar ben zo blij dat t voor de rest niks is :) Ksnap ook niet helemaal hoe die dat 'lek' gebeuren heeft veroorzaakt.. |
Dit is dus echt hardstikke gevaarlijk! (n)
|
Jaa, maark heb er niks van gevoeld..
Wat me dus heel erg verbaasd mjaa... Tis eruit :) Wat kan ik nu eventueel voor de veiligheid doen? Kheb er paar uur daarna een nieuwe tampon in gedaan, die al t vuil 'eruit' heeft 'getrokken' |
Citaat:
|
omg omg :eek: :eek: :eek:
|
Citaat:
dat maakt je hele zuurgraad in de war. dus als je alles nog erger wil maken moet je vooral met intieme zeepjes en dingetjes beginnen. ga gewoon naar de dokter. |
maar euhm, als een tampon er 3 weken inzit, zakt ie toch naar beneden?
|
Citaat:
|
Jeetje!! Gewoon vergeten ofzo :eek:
|
Hoe vergeet je dat dan vraag ik me af?
Maja, het is er iig uit, daar heb je gelijk in. Maar is er verder niks mis dan? Volgens mij heb je dan best geluk gehad.. |
vergeten? :eek: ben je er wel zelf achter gekomen,...of was je naar de dokter gegaan en heeft hij het 'ontdekt'?
|
Citaat:
de parfum-versie uit de supermarkt en kruidvat en zo : slecht (n) en de gynaecologische versie die je bij de apotheek kan krijgen: goed (y) |
Is meteen een nieuwe tampon inbrengen niet het domste wat je in dit geval kan doen? :eek: Zou de boel even de kans geven om weer te genezen.
|
Citaat:
weet je toevallig ook hoe die versie van de apotheek heet? Ik heb niet zoveel zin om het daar te vragen... :bloos: En hoe duur hij ong. is (arme student hihi).. Of moet het echt via de dokter :confused: ... nee toch... |
Hm:|
Dat merk je toch dan, zou ik zeggen. Ik zou inderdaad ook niet meteen weer een nieuwe tampon erin doen. Lijkt me niet handig. Maar hoe kan je dat in godsnaam vergeten zijn:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry maar dan ben je wel heeeeeel erg achterlijk als je dat vergeet! bah bah bah... dat kan toch niet..? of je moet wel heel erg dom zijn.. sorry
|
omg dat is ziek :(
|
heb je nog sex gehad met die tampon erin? :eek:
|
omg dat is ranzig
|
Citaat:
|
Een tampon voel je toch niet zitten? Waarom zou je hem dan wel voelen zitten wanneer hij er lang in zit? :confused: Maar goed dat je er uiteindelijk achter bent gekomen en je niet ziek bent geworden.
|
Ik vind het ook wel een klein beetje wazig allemaal hoor.. Zoiets vergeetje volgens mij niet echt maar goed :)
|
een tampon vergeten (ja ok ik weet het niet ik ben een jongen)
maar je wet toch dat je er 1 hebt ingestopt en dat ie er na een aantal uur weer uit moet echt serieus ik vergeet toch ook niet me broek op te hijsen na het plassen ten 1e voel ik em ten 2e weet ik dak em uit heb gedaan |
ik heb dan wel geen vagina, maar 3weken :| ik zou niet vergeten wat ik erinstop lijkt me zo
|
Citaat:
raar verhaal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |