![]() |
Wat heb je aan (deel III) the continueing saga
We zullen doorgaan met dit toponderwerp:
zwarte lange sportbroek wit sporttopje (beide adidas) blauwe gympen en een gore zweetlucht (poging tot hardlopen) (n) |
pffff
zwarte fluwelen rok met split aan de zijkant zwart hemdje met spaghettibandjes met daarover een doorzichtig rozeachtig hemdje rood/zwarte kniekousen zwarte hoge doc's ja ik vloek bij elkaar |
ach, ik verveel me
zwarte sokken d.blauwe pantalon rl zwart lederen riem dockers donkergrijze polo merkloos in de broek details horloge luchtje ´fahrenheid´ van Cristian Dior |
Een badjas
En dat was het :o :D |
zwarte lingerie
zwart hempje van easy soft (hema) een bordeaux rood hempje van street one daarover een trui met felrose strepen, licht roze strepen, de kleur rode strepen. Die trui kan je van boven en onder open ritsen. Dat is ie dus ook Een spijkerbroek met uitlopende pijpen van divided garfield sokken en mexx laarzen |
Citaat:
|
- Grijze wikkelbroek (jaah dit klinkt vaag, maar 't zijn zeg maar 2 wikkelrokken zo aan elkaar gemaakt dat 't een broek is).
- roze/paarse/aubergine truitje (lijkt binnestebuiten gebreid) met 3 kwart mouw. - roze ppg sokken - grijze vans - paar armbandjes |
Citaat:
|
DVS schoentjes (kapot, moeten gemaakt worden want ik WIL GEEN NIEUWE)
sportsokjes groen/blauwachtige overseas broek grijs shirt met daaroverheen een shirt van Matix (zwart met oranje logo) |
Jeans rokje H&M
Roze vestje Esprit Easy soft ondergoed (zit lekkerrrrr) |
van top tot teen:
twee staarten in mun haar met zwarte stiekies veel mascara zwarte sweater van POD (van mu vriendjuh) schots geruit overslagrokje zwarte rugbykousen hoge doc martens feeling bad today :D |
Grijze joggingsbroek H&M
Oranje t-shirtje Esprit Roos zit alwéér ziek thuis :( |
Citaat:
Ik heb aan... lichtblauwe lange ribbroek Kookai, pijpen omgeslagen wit shirtje met v-hals en roze streepjes Guess? wat donkerder spijkerjasje Diesel erover, 1 knoopje onderaan dicht witte instappertjes Esprit roze riem M'n haar met een klem vast, roze diamantjes in mn oren, horloge met roze bandje en zilveren klokje, zilveren slavenarmband en roze parelarmbandje. Make up moet nog gebeuren! |
Grijze sokken
Dickies Skatebroek Johnny Blaze T-Shirt |
een zwart kort jurkje dat als pyama dient, sm-ondergoed zoals jennifer dat noemt ( :confused: )
en blauwe slippers |
donkerbruin vest van Carhartt
T-shirt (camel kleur) van G-star (raw) spijkerbroek met van die pijpen die je omhoog kan doen (heb ze naar beneden) goude silk boxershort :D "instap" sokjes m'n witte perry ellis sport shoes (met klitteband! klitteband is relaxt) |
Citaat:
Kheb nog steeds hetzelfde aan, maar even m'n beige Allstars aangedaan. |
hempje + boxershort... kom net uit bed :o
|
*zwart strak truitje met zilveren spinnenweb erop
*paars/oranje overseas broek *rode adidasjes *blauwe bh, witte string Zelfde sieraden als al-tijd en een schelpenketting.. Woei.. |
Inmiddels aangekleed:
-spijker-skatebroek -zwart truitje 3/4 mouwen -t-shirt Kurt Cobain erover -Rode neppe all-stars gympjes (hoge) -Gebruikelijke sieraden -Zwarte sokken |
Blauwe skatebroek van Posus
Rood-zwart adijasje zwarte denim allstars met glittertjes groen-wit gestreept truitje met roze dubster logo grijze boxer met vlammen er op (ooh..hot :p) Zilvergrijze bh. |
Schoenen - Vans [blauw/zwart]
Broek - Overzeas [blauw] Ketting - ? - [zwart/geel(y)] Longsleeve - Fishbone [uit Duitsland] Wit met zwarte mouwen met vlammetjes Prikkeldraad om Arm Lila kleurige spikes Bolletjes ketting |
Inmiddels aangekleed:
- rode polo lange mouwen PJ RL - lichte spijkerbroek naar buiten omgeslagen PJ RL - donkerblauw ceintuur TH - donkerblauwe lak instappers Esprit Geen make-up, geen interessant kapsel |
-zwarte lange wijde rok
-zwart hempje met spaghettibandjes -roze/paars trainingsjasje -zwarte haarband -zwarte make-up |
iets uitlopende spijkerbroek zwart, zwart stretchkatoen t-shirt, nepallstars, haar in hoge staart as usual, verlopen kop
|
blauwe bootschoenen
geen sokken fel-rode GANT jeans een licht blauw overhemd van V&D daaroverheen een licht blauwe trui van tommy greetz J. |
rooie ondergoed
beige wijde skatebroek rood hemdje met spaghettibandjes met daarover een zwart cure shirtje en daarover een zwart vestje en daaaarover een groen/gele adijasje en dan een zwarte shawl en een zwat/wit gestreepte beige DVS' schoenen rooie sokken haar: zo'n hanekam idee a la pink in der nieuwe clip (ja ter uitleg :)) olga goes skate vandaag |
Citaat:
ontopic: Donkerblauwe sokken met goud paardje er op Heel lichte G-Star spijkerbroek Donkerblauwe polo RL met goude paard blauw-witte rugby Babarian. |
Citaat:
|
beige beetje wijde broek Chipie
wit strak longlsleeve truitje Armani Jeans lichtgeel katoenen vestje Benetton beige wit gestreepte riem H&M donkerblauwe v hals trui Rl omgeslagen beige/lichtgeel/donkerbruine slangenmotief schoenen Sioux ofzo? los knotje en de 'standaard' sieraden om |
Zwartblauwe spijkerbroek van Evisu
Heel donkerblauw T-Shirt van DEPT Sparco's (oke, nu niet, nu sloffen :):)) Hilfiger Spijkerjasje DKNY Horloge Armband van Josh Symbols |
Zwarte punten-rok
Zwarte netpanty's Zwarte top, voor gestrikt, katoenen met fluwelen mouwen ofsoiets Sieraden blablablabla |
Citaat:
Ben naar de kapper geweest, een heel stuk van m'n haar af. Tis een beetje in laagjes gedaan, zodat ik nu veel krullen heb. Je werd daar ook gelijk opgemaakt, beetje raar gedaan, maar het staat wel oke, geloof ik :) |
OKeeeeeeejj
Gallaz (grijs met geel) bruine ribbroek van overseaze Beetje ander bruinig bloesje.... vannnnnn ? wit spagetti band truitje met geel + grjis streep Ketting van ? leuk ding eraan :) horloge van gul.. 10 van die felle armbandjes.. groen + rose+ geel+ oranje+ zwarttt... naja..was het wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
een grijze broek(jaja,nog altijd dezelfde :p) een beige t-shirt drie kwart blousje rode kousen |
donkerblauwe broek van esprit
hele lichtroze polo van lacoste blauw vest van dkny blauwe enkelsokken helemaal verregent, kom net van de golfbaan:( |
hmm, ziek thuis vandaag :(
-zwarte sokken -donkerblauwe vrijetijdsbroek lacoste -tshirt -gant lamswollen pullover |
blauwe spijkerbroek
wit shirt met printje beige bloesje wit/rode diesel gympjes witte sokken witte BH zwarte onderbroek |
van onder naar boven;
- oldschool witte adidasjes, met rood logo op de achterkant - witte sokken - vale spijkerbroek van bigstar - hema boxershort - t-shirt 'music man' van levis - oldschool trainingsjasje van puma m'n schoen platgedrukt onder de scanner: http://www.endoria.net/upload/index.php/1494044691 |
Kom net uit de stad, helemaal natgeregend :(. Daarom ga ik zo maar een warm bad nemen :).
Ik had vandaag een oude, vale Dieselbroek aan, een wit blousje met dunne lichtblauwe streepjes van Vila ofzo en roze All Stars. Zonnebril op mijn hoofd geplant (ja, vanmorgen scheen de zon nog) en wat mascara en lipgloss. |
Driekwartslkatebroek, wit bloesje en paars geruite stropdas. Beetje bizarre combinatie maar ik was gedeeltelijk kleddernat geregend, vandaar :).
|
zwart groepie truitje, zwarte haarband. gescheurd spijkerrokje, netpanty, hoge zwarte kousen, en docs
|
rood ondergoed, dkny
donkerblauwe broek met plooi, frech connection donkerblauw shirtje, polo jeans rood vestje, sisley rode puma's sieraden, horloge van guess?, zilveren armband, parelknopjes, rode kralen/steentjes/dingetjes ketting (soort van symbols ketting maar dan niet van symbols) |
truitjes met allemaal vage felle kleuren, zwart strak vestje , underwear, grijze ribbroek mannenbroek, alleen ik draag m als baggypants :D ,sokken en schoenen. Vedrder nog wat kralen armbandjes (Me reggea ketting is KADUUK :'( :( ) that's it
|
wijde blauwe broek
lichtblauw truitje met rode 3 zwart vest (k had t koud..) zwarte sokken blauwe sloffen :D verder een blauw horloge zilveren armbanden (ijzeren) paar kralenarmbanden leren bandje draden armbandje ringen |
-paars 13/16 :p truitje met glitteriets bij de mouwen en onderkant :confused:
-lichtbruine spijkerbroek met een soort plaatje aan de linkerbovenkant en pijpen met bruin kant en dingetjes (klinkt nogal vaag) -zwarte sokken -ondergoed -horloge -magische armband :) (rare tekens, uit sicilie) -2 kettinkjes (1 paarse zonnetje, en een zilvere met blauwe bloemetjes) |
- roze sokken
- donkerblauwe satijnen pyjamabroek - lichtblauw slaaptshirt of hoe je zoiets noemt, van Liefde is... - groene bh - zwart boxershort mijn neefje is hier logeren en ik moest alvast mn pyjama aandoen van hem, omdat hij anders niet wou slapen. dus vandaar dat ik hier half omgekleed zit :confused: |
- spijker 3/4 skatebroek
- zwart hempje - wit vest - roze ppg girls sokken(wat 'n combinatie) - grijs/rode vans - grote kralen ketting - paar kralenarmbandjes |
Wit t-shirtje met lange mouwen H&M
lichtgeel RL overhemd lichtgrijze lamswollen v-halstrui Benetton lichte spijkerbroek Angels lichtblauw/witte Burlingtons bootschoentjes zilverkleurig horloge leren armbandje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |