![]() |
Nationale Bijbeltest
Ik ben wel eens benieuwd.
Ik heb ze zelf gedaan en ik had 34 op 49 vragen goed, maar ik heb me twee keer verklikt (werken en testen tegelijk is niet echt slim), zo wist ik heel goed wie zijn handen in onschuld waste en hoeveel zonen Abraham had. Maar goed, 6,9 niet mis voor een heiden die de Bijbel al lang niet meer heeft opengehad. Details als die zonsverduistering wist ik niet. http://www.nationalebijbeltest.nl/ |
Hmmm... ik had er 45 van de 49 goed ik heb een 9.0 ik vind het wel goed, ondanks dat ik een christen ben. Maarja hoe moet ik nou weten wat er op het gebouw van de VN staat?
|
Citaat:
|
36/49-->7.4
Nog hier en daar goed gegokt ook :D Alleen die vragen van die citaten wie die gebruikte enzo (n) |
47/49 :(
Mijn IQ test ging beter :evil: :evil: :evil: :P:P:P:P |
Ik had een 4,8 ofzo.
|
Ik had een 4,2.
Ik had maar 5 vragen ofzo waarvan ik het antwoord ook echt zelf wist :o |
8.1, redelijk goed al zeg ik het zelf.
beetje domme vragen soms, maar toch. |
8,8 en christen. Wist niet alle details over Abrahams gezinsleven :s .
|
oeps, 3,8 hehe
en ik ben nog wel katholiek ook :S |
Citaat:
owned door een anti-christ :cool: |
Citaat:
|
6.4 en Christen..Wat een vragen zeg, pfff
|
Een 2.7... Hmmz. Ik ben niet gelovig.
|
22 van de 49 goed. :o
|
3,2 maar ik ben ook niet gelovig ;)! dus best goed vna me zelf...maar jezus wat een poep vragen...
|
4,3 en niet gelovig. Ik kan zó goed gokken :D
|
Citaat:
|
2
en ik ben niet gelovig |
3,6
|
een 7, als niet-christen
37/49 vragen 49/70 punten |
een 6.4, als moslim zijnde :cool:
|
7,6
Maar ben pas een half jaartje christen :D |
Ik had 47 van de 49 goed, een 95. Maar het was echt heel erg simpel, ik wist alleen 2 dingen van Jezus niet, maar ik ben ook joods, dus heb ik ook niets met Jezus. Overigens, Sem, Cham en Jafet moet zijn Sem, Cham en Jefet. De bijbelvertalingen zijn niet meer wat ze geweest zijn. (n)
|
ahem 5.2 :bloos: ik had wel gedacht er meer van te weten mja, sommige vragen waren dan ook echt makkelijk en dan zaten er weer dingen bij... ik bedoel hoeveel vrouwen Salomon had, het waren er VEEL maar hoeveel tsjaa..maar goed een 5,2 dus.
|
een 7
vond neit alle vregen even goed je probeert algemene bijbel kennis te testen niet een paar domme deatils toch ? |
Ik had een 7 geloof ik, ben functioneel atheïst.
Sommige vragen waren een beetje onnozel. |
de meeste waren een beetje onnozel
|
Citaat:
|
Wauw!! Ik heb een 3.5. DAMN KAN DIE TEST NOG LANGER EN SAAIER. :p
|
:D 95
Niet (te) gelovig/en. |
doodsimpel. ik ben niet eens gelovig, maar 2 fout.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |