![]() |
Half life, requirements??
Zou ik HF 2 kunnen spelen met deze 3d kaart??
G-force 2 MX 100/200 Alsjeblieft antwoord hierop, want ik kan het nergens vinden.. Alvast bedankt!!! |
Minimaal een Gforce 2 GTS nodig had ik ooit ergens gelezen
|
Het zou wel kunnen, maar reken maar niet op een natte broek door de special effects en shit.
|
dus het kan wel?? Ik ga geen 60 euro uitgeven voor een spel dat ik niet kan spelen.....
|
Citaat:
|
Als ik jou was zou ik sowieso als eerst 300 euro's gaan neerleggen voor een nieuwe videokaart. Met een geforce 2 kom je tegenwoordig bijna nergens meer.
|
zou ik het kunnen spelen met
-sapphire ATI 9600Se 128 MB ram -512 MB ram Want samen kosten die 110 euro... en dan heb ik meteen mijn comp geupgraded.... |
Citaat:
|
waarom zuigt SE????
|
Nee je kan het niet spelen, het start op, en daar blijft het bij, een mx is gewoon veel te langzaam/oud.. aan je videokaart te zien heb je sowieso al geen snelle pc, leen hem anders eerst eens ofzo.. of wacht op de demo
|
Sowieso als je nu een 9600 koopt kan je over een paar maandjes weer een paar nieuwe spellen afschrijven omdat ze als een diashow lopen op je comp.
Als ik jou was zou ik serieus gaan sparen voor een wat zwaarder kaliber videokaart (Y) |
Citaat:
Maar wat voor pc heb je verder? |
9600 SE gaat absoluut niet werken. De snelste (volgens mij toch de 9600 XT) misschien nog wel, maar geen enkele kaart uit die serie heeft een 256 bits-geheugenbus. Ik heb zelf een 9700 en daar draait hij nog niet eens echt geweldig op. Het is gewoon minstens 9800 Pro wat de klok slaat, maar dat wist elke serieuze gamer toch al.
|
Zelf hebk een ATi Radeon 9800 XT pro... :P hijs draait qua graphics heel soepel alleen heb je volgens mij meer dan 512mb DDR Ram nodig om het echt soepel te laten spelen op de hoogste graphics want bij mij blijft ie soms zelfs wel ff hangen (als je na gaat wat voor pctje k heb :P Intel P4 3.2 GHz met 512 mb ram... Dus als je moet ook een beetje goeie pc hebben voordat je alles op z'n hoogst kan spelen :P
|
Citaat:
Mijne 9600 pro 400/400 256 mb, draait nog redelijk. Zelfs far cry nog vloeiend met texture en water @ high rest medium. 1024 x 768 en 2x FSAA en AF. :) Half Life 2 gaat dadelijk onder het mes. Maar mijn kaartje is al een half jaartje geloof iets langer oud, ga binnekort een upgrade wagen, als de nieuwe reeks, leverbaar is :) Edit: Hij is super, loopt relax 1024 x 768 @ high :) Maar het is pas het begin, nu nog de grote velden en zo. |
Citaat:
|
Zeg mij dan eens waarom het hier soepel draait @ high 1024 x 768?
Amd 2600 XP @ Stock 1024 mb pc/3200 Radeon 9600 430/440 256 mb. Ben nu net na de gravity gun :D |
Ik heb een ATI Radeon 9600SE 128 mb en daar werkt het gewoon prima op medium settings hoor
|
Citaat:
Maar er is een groot verschil tussen 'speelbaar' en 'echt vloeiend'. Persoonlijk vind ik 35 FPS niet acceptabel. |
Aldus een game-website:
Systeemeisen: mocht je nog twijfelen om Half-Life 2 te kopen omdat je systeem mogelijk niet sterk genoeg is, twijfel niet langer! Half-Life 2 komt namelijk prima uit de voeten met tragere systemen en kent nauwelijks langere laadtijden. Je zult wel genoegen moeten nemen met wat minder grafische pracht, maar niet zo drastisch dat het spel niet meer te genieten is. Wij hebben Half-Life 2 onder andere getest op een 1,4 Ghz PC met een antieke GeForce 3 kaart en konden het in een resolutie van 800x600 met alle settings op Medium, nog prima spelen. |
Citaat:
|
The Official Halflife 2 System Requirements.
Minimum System Configuration 1.2 GHz Processor 256MB RAM DirectX 7 capable graphics card Windows 2000/XP/ME/98 Mouse Keyboard Internet Connection Preferred System Configuration 2.4 GHz Processor 512MB RAM DirectX 9 capable graphics card Windows 2000/XP/ME/98 Mouse Keyboard Internet Connection |
Citaat:
Vloeiend is vloeiend, zonder schokken, etc. Hoeveel frames ik heb zou ik niet weten, boeit me ook eigenlijk niet. (dat boeit me pas bij een dure kaart :P) Zolang ik maar kan spelen :D |
Citaat:
|
I wil hL 2 gaan spelen met deze Comp:
-AMD athlon 1.4 gHz -512 MB ram en nu de 3d kaart... Daar vraag ik dus informatie over... (ik hoof het spel niet op high te spele!!) Maar al heel erg bedankt voor alle reacties Maxime |
Citaat:
bij iets oudere spellen scheelt het waarschijnlijke wel. |
Citaat:
|
maar ik kan het zo spelen??????
|
Citaat:
|
Ik draai Doom 3 (heeft hogere systeemeisen) met een AMD Athlon 2400+ en Geforce 2 mx met ongeveer 20 fps. Het zal dus wel speelbaar zijn, maar waarom zo veel geld neertellen voor een singleplayer spel, als je ook veel betere gratis online spellen kunt spelen, die bovendien soepel lopen?
|
Half Life 2 is meesterlijk.
De graphics, het verhaal, meesterlijk. |
Misschien een nieuwe 3d kaart kopen waar halflife 2 is meegeleverd? :D
Nee maximeus, het spel zal draaien, maar het zal echt niet speelbaar of leuk zijn met die kaart. Waarschijnlijk heb je een p4 1600 of iets in die aard, of zelfs minder, op basis van je kaart. Jammergenoeg zal je dat spel niet kunnen spelen na een hele deftige upgrade, of beter, een volledig nieuw systeem. Zo gaat het eenmaal met games. ;) |
Citaat:
Citaat:
Ik heb echter wel een A64@2.3GHZ en 1GB ram. EDIT: en ik draai WinXP 64 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |