![]() |
[GSM] Ik zoek een bepaald type motorola
Hoi,
Mijn vader heeft een carkit voor een motorola telefoon, inclusief zo'n leuke hoorn voor in de auto enzo. Best wel duur enzo. Het probleem is echter dat de telefoon die erbij hoort, nu nogal stuk is: hij kan hem eigenlijk alleen nog maar gebruiken voor in de auto, het 'C' knopje doet het niet meer, het telefoon opnemen en opleggen knopje niet, etc. (Dat komt ervan als je er mee gaat gooien, hihi.) Anyway, ik wilde hem voor kerst een nieuwe telefoon geven. (Of voor Sinterklaas, als het zo snel kan.) Ik weet alleen niet wat voor type Motorola het is, en dat is nogal essentieel, voor die carkit, snap je? Ik heb wat gezocht en ik vermoed dat het een v50 is. Hij ziet er in ieder geval zo uit: http://static.marktplaats.nl/fotos/t...rola/41730.jpg Alleen ik wil het graag zeker weten. Op de telefoon zelf staat namelijk niks van een type of iets dergelijks. Ik weet dat je ermee kunt wappen, als je dat wilt, er staan een paar spelletjes op, waaronder bricks (met dat balletje tegen die blokjes) en het heeft geen kleurenscherm of iets dergelijks. Het is zo'n telefoon met opklapschermpje. Mocht iemand iets zinvols weten over deze telefoon (of er nog eentje overhebben als ze hem kwijt willen), en het liefst: weet je het type, dan hoor ik het heel graag! Groetjes, Krummeltje P.S. Ik wil eigenlijk gewoon weten of hij in de carkit past. Maar misschien zijn er meerdere types van die motorola die in dezelfde carkit passen, omdat ze even groot zijn als die telefoon die mn vader heeft. Snap je? |
Ik ben na lang zoeken nog een paar typenummers tegengekomen die bij de carkit horen (de v.36.xx; m6088; 900 series) maar die schijnen niet te bestaan op de motorola website ofzo, en de foto's lijken er ook al niet op. Vreemd.
Maar goed, ik heb een mailtje gestuurd naar de Motorola helpdesk met het IMEI nummer en de MSN code (motorola serial number?) en ik hoop dat ze me daar ook kunnen helpen. Als iemand hier iets weet houd ik me aanbevolen. |
het is een v50 of v51 als je ermee kunt wappem, ook kun je de batterij eruit halen en dat staat het model daar ook wel ergens verstopt hoor.
Hij staat niet op die zite omdat ie oud is, als je een v50 via marktplaats ofzo koopt , dan past ie iigeval wel in die carkit, dat mag geen probleem zijn, erg fijne telefoon is het niet vind ik, erg ongebruiksvriendelijk enzo,maar goed ,even goede vrienden verder;) , koop een 3e hands v50 zou ik zeggen en maak je vader blij.succes verder. |
ik heb er wel een voor je liggen, maar met een kapotte beeldscherm, misschien dat je er wat aan hebt?
|
ik heb nog wel een motorola liggen.
tis wel een modem |
Citaat:
@ Brutus: zonder werkend beeldscherm heb ik helaas niet veel aan, maar bedankt. :) |
Ik heb precies dezelfde als op het plaatje liggen maar wil hem niet per se kwijt.
Ligt eraan wat je ervoor wilt geven.. ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |