![]() |
de grote liefde?
IK wil wel eens weten of je wel meer dan een keer echt goed verliefd kan zijn op iemand. IK hoor wel eens zeggen dat je eerste echte grote liefde dat ook zal blijven, maar ik hoop echt dat dat niet zo is. Kun je dus weer super verliefd worden op een ander zonder dat de eerste in je hoofd blijft?
|
ik denk het wel, ik denk alleen wel dat je eerste liefde je altijd bij blijft.
|
Je vergeet mensen nooit zomaar, ook als je er niet verliefd op bent geweest. Als jij ooit een heel goede vriend hebt gehad waar je absoluut geen contact meer mee hebt, dan herinner je je die persoon ook nog. Je kunt dingen niet opzettelijk of bewust vergeten, dus in die zin blijft het je altijd wel bij, ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat "de eerste" sowieso wel blijft.. maar als je er overheen bent is die niet zo vaak meer in je gedachten.
maar dan moet je toch door naar een nieuwe. en ik denk ook wel dat dat kan.. |
Mijn eerste echte verliefdheid weet ik zeker nog goed... ben nu weer verliefd en dat is denk ik wel net zo heftig als de eerste... tussen die twee in zat nog een andere vriendin maar als ik nu terugkijk was dat wat minder.
Hebben jullie ook dat als je het nog een keer zou kunnen proberen met je 'eerste liefde' je dat sneller zou doen dan het nog eens proberen met je tweede/derde/ whatever verliefdheid? Ik wel namelijk :) |
Citaat:
|
ja, dat kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kweet er alles van....kging ook tegen mezelf zeggen dat het nou wel een keer genoeg was, kzat ook de hele tijd aan mn ex te denken..( 2 maanden na dat het uit was) phoe he...kdacht alleen maar meer aan m.. ik heb ook gedacht dat ik nooit meer verliefd zou kunnen worden op een ander...(dit was ook niet mijn grote liefde...achteraf :$ wat ben ik dom geweest) maar ik geloof zeker wel dat je nog een keer superverliefd kan worden.... |
Ja, dat kan.
|
op je eerste echte liefde zal je nooit vergeten. Maar er is wel ruimte om weer verliefd te worden.
|
je eerste liefde vergeet je niet! Ik heb daarvoor een speciaal plekje in mijn hart! Ik denk ook wel veel aan hem, helemaal als ik hem tegenkom ofzo! Maar ik ben al wel weer verliefd geweest. Je moest wel oppassen dat je niet constant alles gaat vergelijken. dat is voor beide niet leuk
|
ach, kind, je bent 18. hoe weet je nou nual dat iemand voor altijd in je hart zal zijn? :rolleyes:
|
nouja voor altijd ma twas nie zomaar een scharreltjes.. kad anderhalf jaar verkering!! jij bent ook nog ma 19 hoor! en ik denk dat hij tog wel een goede herinnering blijft voor altijd duzz.. maja
|
ja, ik ben 19. Dus? Ik zeg niet dat soort dingen.
|
en ik wel! die jongen was gwoon heel bijzonder maja
|
De eerste jongen waar ik echt verlieft op was met vlinders en rode koppen etc. Is 'n grote sukkel (kwam ik pas na 'n jaar achter). Ik denk bijna nooit meer aan hem. Behalve als ik topics als deze lees :p
|
Citaat:
|
Citaat:
oh jee, nu voel ik me oud :( |
Je kan best vaker super verliefd zijn.
Maar bij mij is het wel zo dat mijn exen af en toe door mijn hoofd spoken, maar dat komt omdat ik alleen met iemand neem als ik helemaal gek van diegene ben. |
zal vast wel kunnen, alleen verliefd worden bestaat niet. het is alleen maar een domme benaming van iemand erg leuk vinden
|
Hahaha, ik hoop het niet. Dat blijft dan Brian vd Backstreet boys :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d ikhmm? :D
|
Citaat:
|
acg, laten we het maar niet over aanstellers gaan hebben heh, want dan weet ik er ook nog wel een paar:)
|
Citaat:
Ik kan mijn eerste grote liefde ook nog niet echt heel goed uit mijn hoofd zetten. Het lukt wel steeds beter, maar na hem ben ik ook nog nooit meer zo verliefd geweest als toen. Ik hoop met je mee, dat het wel mogelijk is, dat je nog een keer zo verliefd kan worden op iemand...anders is het triest met mij gesteld |
Citaat:
Maareh ontopic: Nee dat is onzin denk ik. JE kan wel echt goed verliefd zijn, maar dat kan op meerdere personen. Dus je kan niet zomaar spreken over "DE grote liefde" (enkelvoud). Wel de liefde in je leven (dat is meestal diegene met wie je gaat trouwen etc etc, totdat het weer uitgaat, dan is het weer niet zo) |
Ik doelde niet op jou. Niet álles in deze wereld draait om jou;)
|
Citaat:
|
ik ben een paar keer heel erg verliefd geweest, maar geen van alleen spookt nog dagelijks door mn hoofd ofzo. alleen zo nu en dan op bepaalde plekken of met bepaalde muziek op ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je vergeet ze niet, en je hebt er misschien zelfs nog wel gevoelens voor, maar dat betekent niet dat je niet meer verliefd kan worden.
|
bij sex and the city maakte die charlot de opmerking dat iedereen maar 2 grote liefdes zal hebben in zijn/haar leven.
zoals deze opmerking er letterlijk staat, ben ik er natuurlijk niet mee eens. maar ik ben wel van mening dat er een aantal liefdes zullen zijn die bij je zullen blijven :) |
Citaat:
Dus ja, ik geloof dat er (veel) meer mensen voor je rondlopen. Ik ben zelf meerdere keren echt verliefd geweest, en elke keer dacht ik weer dat ik dat ik nooit meer zo'n jongen tegen zou komen. Maar integendeel, er zit juist een stijgende lijn in, lijkt wel ;) |
Citaat:
|
ja, ik denk van wel. Maar dat komt misschien nu door de omstandigheden. Ik ben er wel zo eentje die eigenlijk gelooft dat de eerste ook de laatste zou moeten zijn.
|
Mits je het contact direct verbreekt kun je heel goed weer even verliefd op iemand anders worden.
|
mijn eerste grote liefde stalkt mijn gedachte nog steeds.
|
Citaat:
|
volgens mij is mijn grote liefde mijn beste vriend :s
ik ben een tijd geleden op hem verliefd geweest maar dat is nu over maar ik krijg hem als nog niej uit mun hoofd maar ik ga wel gewoon als goeie vriend met um om ik zou niej wete of ik um nog ooit kan vergeten |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |