![]() |
Snor zoenen
Beetje rare titel maar nou vraag ik mij dus af, hebben meisjes er last van als ze met iemand zoenen die een paar haartjes boven z'n lip heeft staan ?
|
Nee.
|
dat hoor je vanzelf wel als ze er last van heeft:o:p
|
Mwah. Het kan soms wat schuren. Maar dat zijn meestal de stoppelbaardjes.
|
een paar haartjes niet maar zo gauw het zon hele grote snor wordt.....nee liever niet...(kval ook niet op mannen met snorren ;) )
|
Als ik als jongen ook ff mag reageren: Een snor zoenen lijkt me echt heel vies, maar als iemand gewoon wat stoppeltjes heeft, is het niet zo erg. Het liefs gewoon glad en vers geschoren hoor ;)!
|
uit een ander topic bleek dat dames liever zoenen met iemand die glad geschoren is maar een 2-dagen-baardje is sexier en wekt meer de lust op om te zoenen. Dus wat je ook doet...je doet het fout!
|
Citaat:
nee, wat je ook doet het is altijd goed...of je moet je tijdens de sex gaan scheren. |
Citaat:
|
stoppelbaardje.. auw :o
|
prikkels! Bleggh!
Ten eerste vind ik een snor echt lelijk (nee ook niet op uitzonderingen na) en het voelt ook niet fijn. Een paar stoppeltjes dat kan nog wel, maar dan voor even. |
Tijd voor een scheerapparaat dan maar.. moest er toch van komen :p
|
Citaat:
|
Ik heb me al een week niet behoorlijk geschoren omdat ik elke ochtend zo laat was :|
|
Citaat:
Ik scheer me trouwens ook bijna nooit als ik naar college moet. Nergens voor nodig. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee dus :o :( |
Mwah, als hij zich 2 dagen niet geschoren heeft is het het ergst, want dan zijn het stoppels. Maar zo erg is het niet, het schuurt een beetje, en het is onprettig als hij met z'n wang langs mijn wang gaat ofzo. maar als het haar langer wordt prikt het niet meer.
Toen mijn vader vreoger een baard/snor had prikte het wel altijd, maar hij heeft veel stevigere haren dan mijn vriend nu heeft. :D [edit: mijn vader zoende ik uiteraard niet, maar ik gaf hem wel elke avond een kusje |
Mwah ik word er niet echt opgewonden van als mijn vriend zich paar dagen niet geschoren heeft. Vind ik niet super sexy ofzo...
Verder maakt het me niet al te veel uit, zolang het niet prikt op mijn gezicht :) Een echte snor, geen ervaring mee. |
Citaat:
|
Ik ben absoluut geen fan van stoppelbaarden, nee. (n)
|
Citaat:
|
Hmm, een ex van mijn had 'gezichthaar' dat erg rap groeide bv. als hij zich 's morgen scheerde had hij 's avonds alweer stoppeltjes. Ik vond het eigenlijk best wel ambetant want als we dan zoenden schuurde dat telkens. (het gebeurde zelfs dat ik rond mijn mond lichtjes last had van irritatie)
maarja, ik denk dus dat als een meisje daar last van heeft ze het wel zal zeggen (deed ik dus en dus scheerde hij zich soms twee keer op een dag :o ) |
Mmm..Ik denk dat het niet altijd even fijn is om met iemand te zoenen die een snor heeft. Soms kan het wel iriteren! Maar ik denk inderdaad als ze er last van heeft, dat ze het wel meldt. ;)
|
nee dat is niet vies, alleen pijpen met snorharen is wel vies.
|
Mwoah... ik heb toch liever helemaal glad geschoren jochies hoor
|
Ik vind dat het wel wat vervelend kan zijn tijdens het zoenen, bovenlip doet na een tijdje behoorlijk pijn, nou pijn, het is wat geïrriteerd... Niet zooo aangenaam, maar niet dat ik er een afkeer van heb.
|
Ach ik vind gewoon altijd alles geil
Jij niet fffchick? |
ik trek die er altijd uit dan met mijn tanden :bloos: hihihi
|
Ik geloof niet dat een paar haartjes veel schade aan kunnen richten, maar euh... ik moet zeggen dat ik snorren persoonlijk echt afzichtelijk vind. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
beetje vervelen en hij vind het altijd wel geil hij houd van wel die kinky gedoe (y) |
doe je dat ook met neusharen en oorharen? :o
|
rugharen :o en teenharen :o :eek: (y) :p
|
schaamhaar :bloos:
|
eeh nee dat gaat er over zenne (n)
|
ik vind van niet
zo tijdens het pijpen zenne |
ja maar deed dat dan niet pijn ofzo ?
kijk dat ligt wel op een gevoelige plek he rughaar gaat dan nog wel maar teenhaar is ook best gevoelig hoor :o |
ik verdoof ze altijd eerst
dooh anders willen ze toch niet met mij vrijen :D |
Stoppelbaard is niet fijn, 'n snor of sik ben ik gewend (aangezien mijn vriend al anderhalf jaar een combinatie daarvan heeft) Langere haren zijn niet zo stug als een baard van drie dagen en doen ook veel minder pijn... het schuurt wel na een tijdje, maar het went :)
|
ik heb een rode kin... Stoppels schuren...
|
Citaat:
|
ieuwie stoppels getsie nee!
nouja liever niet dus hm. |
kan altijd erger zal zij een snor heeft :eek:
gelukkig geen ervaring mee |
Een stoppelsnor zoent niet lekker maar van een stoppelbaard heb ik meestal niet zoveel last.
Dus: baard kan, snor niet? |
Vooral de snor moet eraf, stoppels ook :)
|
Ga me zometeen maar weer scheren. Maar dat heeft meer te maken met mijn werk. Werk met verstandelijk gehandicapten en die geven graag een knuffel en/of een kus en dan is het wel aangenaam als ze zich niet openhalen.
Heb nu een "baard" staan van 4 dagen en het ziet er niet uit, maar ik scheer met mesjes en een baard van 1 of 2 dagen scheer je wat moeilijker weg, dus vandaar scheer ik dan wat langer niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41. |