![]() |
Austin Powers.....
Welke deel vond jij het beste... 1, 2 of 3???
|
2 (y)
|
Hmjah 2 :cool:
|
geen idee welk deel welk nummer is, maar ik heb alleen gold members gezien, die vond ik erg leuk.
|
Austin Powers 2
Mini-me en Fat Bastard :cool: ik vind AP3 tegenvallen |
Ik vind ze allemaal onuitstaanbaar flauw.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ze allemaal niet gezien (wist zelfs niet eens dat er een derde deel was :bloos: ), maar het lijken me ook niet zo'n heel leuke films..
|
Citaat:
ontopic: Ik vond Kevin Spacey in Goldmember tof |
Citaat:
|
1 en 2 :) 3 heb ik nog niet gezien eigenlijk
|
Ze waren allemaal goed maar ik denk toch dat ik voor 3 ga. :cool: (y)
|
Citaat:
|
Ik vond het klote-films. (n)
|
Citaat:
|
Weet niet welk deel het is, maar iig dat ze met z'n tweeen in zo'n tentje zitten op zo'n vulkanisch eiland. Dat vond ik wel de leukste. Maar ik moet zeggen dat ik die films nu niet zo leuk meer vind.
|
Spy Who Shagged Me, vanwege Mini-Me. Deel 1 was net iets minder, en Goldmember was behoorlijk lame, zeker met de Nederlander met het Duitse accent.
|
Citaat:
Helaas geen favoriet ;) |
Ik denk the spy who shagged me. ik vond de anderen ook wel grappig.
|
deel twee, zeker weten :cool: (y)
|
1 denk ik.
|
Citaat:
|
1 was leuk, 2 nog iets leuker en 3 had nooit gemaakt mogen worden.
|
Citaat:
|
2 <3
|
Citaat:
|
kómt er misschien een 4? Bestaat er kans zegmaar?
|
Wauw! Eindelijk mensen die waardering op weten te brengen voor deze ge-wel-di-ge films!
Elke keer als ik er één kijk lach ik me helemaal ziek! En dan vooral om Fat Bastard en hoe ontzettend smerig hij is!! Hehe... :D "Get in my belly!!" "Everybody loves his own scent." "My neck looks like a vagina!" Hehe... :D :D |
Volgens mij deel 2. :)
|
wat een kutfilms
|
Hehe cultuurbarbaren....
Austin Powers is geniaal :cool: |
Goldmember :cool:
"My vasser" |
Citaat:
|
1 vond ik vet, 2 ook en 3 heb ik niet eens gezien maar dat was omdat beyonce erin speelt en ik dat mens absoluut niet kan lijen
|
International Man of Mystery vond k het leukst :D
|
1. omdat het de eerste is en de grappen nog origineel zijn en het verhaal is niet zo ingewikkelt :o
2. vanwege mini-me! Hij is echt zo ontzettend grappig =) 3. vanwege et wel erg onverwachte einde (y) |
Ik heb me helemaal suf gelachen toen Mini-me en Dr. Evil gingen zingen enzo in deel 2.
|
Ik vind deel 2 wel zeker de beste echt grappig met mini-me.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |