![]() |
Wiskunde B-lympiade
Ik kan geen hijskraan of strijkplank meer zien..
Vond t echt wel kut, iedereen (zittenblijvers) zei dat die van die macaronietjes van vorig jaar 10 keer zo makkelijk was.. Maar over het algemeen ging het wel goed. Is er ook maar iemand uit die opdracht 12 over die Lemniscaat hijskraan gekomen?? :eek: |
Citaat:
|
Haha iets heel vaags: een vuist die door midden van zo'n hoogwerkersconstructie met veren uit een luikje klapt als je op de deurmat staat.. als een soort inbraakbeveiliging.
Maar wij moesten behalve dat ook nog die drie computeropgaven doen en 4 keuzeopdrachten :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Ons groepje had trouwens een uitschuifbaar balkon en een soort hijskraan voor gehandicapten... |
Mow, dan zijn wij gewoon zwaar genept...
Hadden echt zwaar tijdnood, dat ontwerp hebben we in het laatste halfuurtje in elkaar geflanst... |
Telde het bij jullie ook als praktische opdracht?
|
Bij mij (a12) wel, ook bij B trouwens..
|
Citaat:
|
En wat voor producten hadden jullie allemaal?
|
ik heb veel gehoord over attracties, maar ook over een vliegtuigje ofzo..
|
Wij hadden een beveiligingssysteem :P
Een vuist die uit een luikje in de deur schoot als je op de deurmat stond (je kon hem aan en uitzetten hoor :D) |
haha:D klinkt leuk:)
|
Ik heb voorbeeld 10 verpakt als senioren kraan voor thuis, en ik heb bewijs geleverd dat de lasthoogte constant was. Helaas weet ik niet echt zeker of het waterdicht was, maarja, we hadden ook een beetje tijdnood enzo. Rest van me groepje was wel goed bezich heb ik zo het idee.
edit: Vorige jaar waren de opdrachten echt tien keer leuker, veel wiskundiger en open enzo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |