![]() |
liefdesverdriet?
Ik heb een vraag. Kun je liefdesverdriet hebben om iemand waar je verliefd om bent, maar niks mee hebt gehad? En dat je zelfs niet weet wat die gene van jouw vindt, maar dat een realtie gewoon niet kan? Of is dat gevoel niet echt te vergelijken met liefdesverdriet?
En als dat kan, hoe kun je dat dan wetenschappelijk verklaren? Misshcien dat iemand hier een internetadres over weet of een artikel enzo. |
het gevoel niet geaccepteerd/afgewezen te zijn door iemand die jij als bijna perfect beschouwt lijkt mij een goeie omschrijving van veel gevallen van liefdesverdriet.
|
mja kan wel vind ik
ik bedoel je hebt toch de hoop dat diegene wat voor je voelt maar als dat niet zo blijkt te zijn kan het hard aankomen. soms zo hard dat je echt overstuur raakt enzo :) maarja om nou lang verdrietig te zijn om zulk soort mensen die niet zien hoe leuk jij bent, die zijn die emoties niet waard |
Ja vind ik wel. Heb het zelf meegemaakt en moet het nog helemaal verwerken.
|
Ja. Op het moment dat het eindelijk voor jezelf duidelijk is dat het nooit wat zal worden...
|
Ik vind van wel ja. Je hebt verdriet om liefde, dus liefdesverdriet. Of die liefde nou verliefdheid is, of een relatie maakt naar mijn idee weinig uit.
|
Ik herken dit wel ja :o
Heeft me ruim anderhalf jaar gekost:o |
Citaat:
Citaat:
|
Ja, absoluut. Dat komt zeker op het moment dat je weet dat het niks gaat worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |