![]() |
America's Next Topmodel 2 - #3
Het laatste topic hierover neem ik aan. :)
Het is al afgelopen, maar hier kunnen we nog even napraten. :) ANTM topic #1 ANTM topic #2 |
Gezellig :) .
|
En de herhaling moet nog komen!
Ik miste het laatste stukje, ik werd gebeld :( |
Citaat:
|
toch jammer dat Shandi weer in de supermarkt werkt (n) Je zou denken dat de modellenbureau's haar zo zouden laten overvliegen voor een contract als je kijkt wat voor complimenten ze allemaal tijdens de show heeft gekregen.
En Catie acteren?.. Die deed het toch samen met Camille zo verschrikkelijk slecht toen ze dat stukje met die soapster moesten acteren?? |
zo dat gaat snel:o
het is ook zoo leuk:) |
Nieuw topic (y)
Ik vind het trouwens echt jammer dat ik die aflevering met dat acteren gemist heb. |
ah ik dacht dat het afgelopen was ik heb het gemist :(
lieten ze ook iets zien van Shandi en haar vriend? Of die twee bij elkaar zijn na haar vreemdgaan? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
elk model zegt datze wil acteren, zingen bla bla (N)
oh en shandi werkte toch gelukkig tijdelijk daar in de supermarkt? volgens mij zei ze dat en dat ze naar new-york ging om langs modellenbureaus te gaan.. |
Citaat:
|
Hoera hoer a
|
Ik weet niet of het al eerder is gezegd, maar is jullie ook opgevallen dat iedereen wel werk heeft gevonden in de modellenwereld enzo, maar Camille helemaal niks? :D Echt geweldig vind ik dat. Zo'n arrogant mens.. helemaal niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond Camille ook zo walgelijk.. ze is niets veranderd. Hmpf, je zou toch denken dat zoiemand er wel van leert?
|
Oooh.. toneel (n) Haha, met die hottie uit atwt :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij had wel lieve oogjes.. :o |
Citaat:
mja jammer dat het is afgelopen, saaie maandagavond nu :o |
Wel stom dat ze bijna allemaal een of ander crappy baantje hebben/hadden. :o
|
Citaat:
ofzo:s |
bah ik baal dat ik de laatste aflevering niet gezien heb :( (n)
|
Iets viel mij op. In de clip van Alicia Keys - Karma, lijkt April als 2 druppels water op Alicia als ze achter de piano zit :) .
|
Citaat:
|
Viel mij ook al op, ja! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |