![]() |
[Meeting]Amsterdam of Utrecht?
De meeste stemmen in de vorige poll gingen naar Amsterdam of Utrecht. Aangezien een aantal mensen niet naar Utrecht kunnen/willen komen, maar wel naar Amsterdam, volgt hier nog een poll voor meer duidelijkheid.
Stemmen maar! :) (p.s. stem/post alleen hier als je ook daadwerkelijk wilt komen, ander vervuil je het topic) |
Ik heb de ander maar gesloten, lijkt me wel zo overzichtelijk. :)
|
amsterdam
|
Utrecht
|
Amsterdam :cool:
|
Utrecht
|
Citaat:
|
Utrecht, hoezo doelloos dubbel stemmen
|
Het is niet doelloos dubbel stemmen, want d emensen die vorige keer utrecht/amsterdam hebben gestemd of anders die kunnen nu hun keuze herzien of gewoon hetzelfde doen :)
Ik heb gekozen voor Amsterdam, daar kan het vast ook wel gezellig zijn :) |
Citaat:
|
Ik heb op Utrecht gestemd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amsterdam, ik krijg wat van dat eeuwige Utrecht. Bovendien is Amsterdam veel gezelliger. :)
|
Utrecht, dat komt mij gewoon makkelijker uit, al ben ik het met kruimel eens, dat Amsterdam veel gezelliger is :)
|
Citaat:
|
Amsterdam :)
Utrecht kom ik al vaak genoeg :) Maar t is niet zo dat ik niet kom als t Utrecht wordt hoor ;) |
Amsterdam
Maar dan alleen als ik uit IJmuiden moet komen, vanuit Leuven doe ik dat echt niet. Is me veel te duur en te ver. :) |
Citaat:
|
Het lijkt erop dat de meeste mensen toch de voorkeur hebben voor Utrecht... voor sommige mensen, helaas :o
Even een vraagje aan forumbaas Kruimel... wat vind u ervan?(aangezien het toch een forum is hier :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn trouwens meerdere mensen uitgekeken op Utrecht, maar ook een aantal waarbij Amsterdam gewoon korter is kwa reistijd(al is het van Amsterdam naar Utrecht ook niet zo ver though). |
Utrecht it is... duidelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed, tis vrij duidelijk. Utrecht heeft nu in twee polls gewonnen.
Next: poll met de datum? |
Citaat:
Mooi :p Citaat:
Even bedenken hoe dat het beste kan :o |
Citaat:
|
Citaat:
Enja, ik ga toch proberen te komen al sik geld heb voor de trein dit wil ik niet missen :D |
Citaat:
|
Gewoon een poll met véél data. :)
|
in januari plies!!! dan heb ik OV..... anders kost het me echt veel... en ik kan niet zo heel veel missen op het moment...
maar ik wil wel graag komen... |
Ik vind de kerstvakantie geen probleem, maar ik ga ook liever voor een datum in januarie..(wacht, er is toch ook nog vakantie in januarie? Tenminste ik hoef pas 10 jan weer naar school..)
|
Citaat:
|
Amsterdam :)
|
Citaat:
Utrecht it is ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |