Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Captain Planet!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=102555)

Love: a passion 23-05-2002 21:21

Captain Planet!!!

Zijn er ook mensen die vroeger Captain Planet keken? Ik was er echt gek van. Vooral dat voorstukje van: earth, fire, wind, water hart, go planet!!! Wat vonden jullie ervan?

Rollo Tomasi 23-05-2002 21:33

Moralisme zuigt. (n)

Sookie 23-05-2002 21:36

*zingt* Captain planet. He's a hero Nenanenenene down to zero :D

Not for Sale 24-05-2002 06:31

Citaat:

Sookie schreef:
*zingt* Captain planet. He's a hero Nenanenenene down to zero :D
hehehee cut pollution down to zero :)
hoe heet die ene vrouw die ze hielp ook al weer?
Ik ga dat liedje maar es downen :)

Oh en Rollo moralisme is volgens mij minder erg dan nihilisme en/of hedonisme. Maar aan de andere kant.. tis idd wel erg kleine kindjes beïnvloeden.. Hmm :( :) :D

Demon of Fire 24-05-2002 10:16

Door Captain Planet ben ik nu ook een Eco Warrior!!! :D :p

Groetjes
Ben(die ook nog op groenlinks gestemd heeft :p

Rollo Tomasi 24-05-2002 11:46

Citaat:

Coolkast schreef:

Oh en Rollo moralisme is volgens mij minder erg dan nihilisme en/of hedonisme. Maar aan de andere kant.. tis idd wel erg kleine kindjes beïnvloeden.. Hmm :( :) :D

Mja, het ging me vooral over de demagogie. Het wordt er gewoon ingeramt met een moker. Of het nou "natuur is goed", "waarden zijn ongegrond", "only fun matters", of wat dan ook is, maakt me ook niet veel uit.

Love: a passion 24-05-2002 12:14

Citaat:

Coolkast schreef:

hehehee cut pollution down to zero :)
hoe heet die ene vrouw die ze hielp ook al weer?
Ik ga dat liedje maar es downen :)

Die vrouw heet toch iets van Gaya ofzo? Gaya de aardgodin kon de verwoesting op onze planeet niet aanzien. Daarom stuurde ze vijf magische ringen naar vijf speciale mensen....

martijn1985 24-05-2002 15:37

:D Das een hele tijd geleden....

Ik vond die aflevering met de slechte tegenhanger: Captain Pollution altijd wel :cool:

Manus J. van Alles 24-05-2002 18:53

(y)

freggelfreak 26-05-2002 21:34

woehoe capitain planet was wel leuk. met allemaal van die mensen uit alle werelddelen (hoe ze heten weet ik echt niet meer :( ) was wel een leuke serie vroeger veel gekeken. het einde was alleen een beetje slecht als ze weereens over het milieu gingen zeuren en benadrukten dat je toch echt beter 6,5 kilometer kon lopen naar een prullenbak dan dat je je blikje op de grond gooide, want dat was slecht voor het milieu en dan kon over 2748632953209 jaar de aarde weleens kapot gaan door dat ene blikje.

V€ÑØM 30-05-2002 22:18

Citaat:

freggelfreak schreef:
woehoe capitain planet was wel leuk. met allemaal van die mensen uit alle werelddelen (hoe ze heten weet ik echt niet meer :( ) was wel een leuke serie vroeger veel gekeken. het einde was alleen een beetje slecht als ze weereens over het milieu gingen zeuren en benadrukten dat je toch echt beter 6,5 kilometer kon lopen naar een prullenbak dan dat je je blikje op de grond gooide, want dat was slecht voor het milieu en dan kon over 2748632953209 jaar de aarde weleens kapot gaan door dat ene blikje.
effe denken hoe heetten ze ook alweer

euh

Kwame 'afrika'
Wheeler 'noord amerika'
Matti(of zo iets) 'zuid amerika'
en die 2 meiden weet ik effe niet meer
dacht Linda 'rusland' en Kim 'Azie'

freggelfreak 30-05-2002 23:06

hier is het intro filmpje van captain planet te downen

http://dialspace.dial.pipex.com/town...wz68/cartoons/

freggelfreak 30-05-2002 23:08

die afrikaan had de kracht van de aarde
die noord-amerikaan van het vuur
die zuid-ameikaan van het hart
die europese van de wind
die aziatische van het water

jaja dat ik dit nog weet :D

zeep007 02-06-2002 16:04

Captain planet
he's our hero
gonna take pollution
down to zero!

yeah! :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.