![]() |
Oplossing tegen acne
Heej!
Ik zag vandaag op tv een reclame van een of ander product tegen acne, genaamd ProActive. De resultaten die dit product zou brengen zijn fantastisch (zoals ze dat laten zien bij Tellsell). Heeft iemand ervaring met dit product? Alvast bedankt |
Nee, wel met Clearasil. Probeer dat eens.
|
Alles bij tellsell is toch geweldig? :|
|
Ik weet niet maar ik zou niet zo'n tellsell product kopen. Denk je echt dat al die resultaten echt zijn die ze daar laten zien? Uhm nee dus...
Als je echt last van acnee hebt kan je beter een keertje langs de huisarts gaan. |
Het zou best kunnen werken, maar als je erge last hebt van acne kun je even goede of zelfs betere dingen van de huisarts krijgen en dan wordt 't vergoed en krijg je bovendien wat begeleiding...
|
Ik heb niet gezegd dat ik geloof dat het werkt, daarom vraag ik ook of mensen er ervaring mee hebben ;)
|
Hoe erg is je acne? Mijn zus heeft een boel aggressieve middeltjes (van de apotheek etc.) ertegen ik kan je misschien wel iets aanraden. Als het niet zo erg is, gewoon wassen met die dingetjes die je bij de kruidvat kunt kopen.
Als het echt heel erg is kun je de pil ertegen nemen. Heeft wel bijwerkingen. Maar niet bij iedereen. PM me maar. :) |
Citaat:
Verder kan je voor anti-acné tips de zoekfunctie gebruiken, zijn wel een paar aardig grote topics over te vinden :) |
Citaat:
|
Misschien is de Diane 35 een goede oplossing voor jou? Dat heeft mij ook van mijn puistjes afgeholpen. Ik slik deze pil nu zo'n maand of 8 en na enkele maanden was ik zo goed als van mijn acne verlost. Ik heb nu nog incidenteel een puistje, maar dat hoort erbij.
Verder gebruik is Tea Tree reinigingsproducten van het Kruitvat om mijn huid schoon te houden, en dat bevalt me goed. Het is in ieder geval het proberen waard, en waarschijnlijk stukken goedkoper dan een telsell product. |
Citaat:
|
Misschien vind je het helemaal nix, maar bij mij heeft het slikken van de pil enorm geholpen. Ik had altijd een enorm vette huid met een boel puistjes. Sinds dat ik de pil ben gaan slikken is mn huid veel minder vet geworden en heb ik ook bijna geen puistjes meer...
|
Citaat:
|
Clearasil helpt helemaal niks. Ik heb het jarenlang gebruikt zonder ook maar enig resultaat te hebben.
Ik gebruik nu zelf de Tea Tree producten van het Kruidvat (de reinigingslotion, het masker en de scrubcreme), en het helpt (bij mij in ieder geval) heel erg goed. Ik heb nu veel minder puistjes en een betere huid. |
Allemaal bedankt! Ik heb niet heel erg last van acne, maar ik heb zo periodes dat ik het er zelf niet uit vind zien. Daarbij zou ik graag van die littekentjes af willen. Ik ga opzoek naar de producten van Kruidvat, hopen dat die ook bij mij helpen :)
|
als je echt werkende shit wilt hebben: roaccutane!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zou dat zeker niet gebruiken als je af en toe maar eens last van puisten hebt hoor! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |