![]() |
brief bezorgen aan meisje
hallo alllemaal,
ik zit in één of ander centrum voor jongeren die een probleem hebben,nu,er zijn daar veel regels waarvan één dat je geen contact mag hebben met mensen van een andere leefgroep ik zit in leefgroep 3 en ik ben verliefd op een meisje van leefgroep 2,een heel mooi meisje... na een gesprek met de psycholoog zei hij dat ik de keuze had tussen: 1.het melden aan de groepsleiding (de leiders van de leefgroep) en dan bespreken wat ik kon doen met dat gevoel,met kans dat ze me dan nog meer in het oog zouden houden zodat ik dat meisje helemaal niet zou kunnen spreken 2.niets zeggen aan de groepsleiding en "illegaal" een brief bezorgen (de psycholoog zou er niks van zeggen,hij moet de regels niet bewaken zei hij,dat is de taak van de GL) met de kans dat ik gepakt wordt het is één grote gang in een ziekenhuis,als je naar leefgroep 2 wilt moet je heel de andere kant op en het lokaal met de GL passeren,'s nachts loopt de nachtwaker rond,wat moet ik doen ? je bent ook nooit samen met andere leefgroep en je ziet ze nooit binnen 1 week is het meisje weg dus de tijd dringt,iemand tips ? greets gimli |
ik zou het melden denk ik , je vreest ervoor dat als je het zegt ze je nog meer in de gaten gaan houden zodat je haar niet zou zien , maar ze is toch al binnen een week weg? dus ik zou het er gewoon op wagen! die brief is idd ook een goed idee en vooral vriendelijk van de psycholoog dat hij dat wil doen , maar denk je dan echt dat er veel kans is dat je wordt gepakt?
|
mmm kut dat t zo streng is zeg!
ik zou het er op wagen. en als dat niet lukt alsnog legaal proberen. maar als je dan gepakt wordt hebben ze natuurlijk wel minder zin je te helpen. of misschien juist de andere volgorde. maar dan houden ze je juist weer in de gaten.. hmmm.. maar doe iig iets! dat snapte je zelf ook wel.. veel sterkte! |
Ik zou voor optie 2 gaan. Heeft wat meer kans als ik zo hoor hoe het werkt met die GL.. Succes iig :)
|
ok mercie voor de snelle reacties !
ik denk dat ik voor optie 2 zal gaan dan,ik denk er wel eerst nog es een dagje over na... nu nog,ik weet natuurlijk niet of de liefde wederzijds is,zou ik het erop wagen ? thanx! neok |
Citaat:
|
wat hierboven staat.
Nooit geschoten, altijd mis... :p |
optie 2
wat een belachelijke regel trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch gewoon doen, want dit is belangrijker. :) |
nou. volgens mij heeft de TS echt niks te verliezen aangezien het meisje over een week weg is..
dus doe iets! |
Ik zou een revolutie ontketenen en dit facistisch regime omverwerpen!
|
wow
schitterend !! bedankt voor de vele reacties! ik vind het ook een facistisch regime,wees gerust,maar daar een revolutie ontketenen is nogal moeilijk,dan beland je in de isoleercel :o :D ik ga echt m'n best doen om de brief te bezorgen,komt in orde,bedankt voor de steun greets neok |
Citaat:
|
dat is een feit,maar tot mijn verbazing vind ik daar geen medestrijders,ze zijn te braaf :p
ahja,zolang ik maar de liefde van m'n leven vind greets neok |
ghe, wat aandoenlijk. :cool:
|
mag je wel internetten dan? maar als je boe roept word je in n cel gegooid? hmmm weird.
|
optie 2, super romantisch natuurlijk(y)
|
ok ok :)
ja ik mag internetten want in het weekend ben ik thuis zal dus proberen hé (y) adios, koen |
succes ermee! :)
|
Ik weet ook niet hoe je zoiets moet bezorgen, maar doe het wel illegaal :D Dat heeft wel iets romantisch ofzo :D
|
kun je geen vriend oid die brief laten bezorgen in het bezoekuur? of gewoon naar dr toe sturen vanuit thuis?
|
Citaat:
dat die psycholoog of iemand haar adres tevoorschijn tovert? |
probeer het idd zelf, en als je gepakt wordt zeg dan dat je een meisje heel erg leuk vind en dit briefje aan haar wil geven. dan moet het wel goed komen toch? zou wel heel sneu zijn als ze dit soort dingen tegenwerken, zieke lui daaro!
|
de psycholoog vertelt niks door over mijn plannen maar wil zich ook niet medeplichtig maken,dus aan dat meisje haar adres kan ik niet geraken...
een brief schrijven via de post had ik ook aan gedacht,en voor de deur van het centrum in de bus stoppen,maar dan controleren ze de brief waarschijnlijk,ik ken haar achternaam ineens niet dus dat is verdacht... en ik weet het meisje haar kamer niet precies zijn,dus als ik hem stiekem "illegaal" wil afgeven moet ik eerst overal aankloppen en tegen dan hebben ze me allang gezien...en ik spreek dan nog niet over die personeelskamer met groot raam die ik zowiezo moet passeren... moeilijk hé ;) ik zal dan morgen,als ik daar terug ben,m'n beslissing laten afhangen van wat ik dan impulsief ga kiezen :o thanx !! koen |
Citaat:
|
ik zou het als een footbalspeler proberen de overkant van de gang te halen en daar aan iemand geven die het meisje kent. en anders de brief in 6voud schrijven en daar onder elke deur doorschuiven...
|
optie 2, dat is romantisch :) optie 1 is een beetje kneuzig
|
Ik zou voor optie 1 kiezen. Als t echt zo streng als je zegt en dat je echt zo wordt gestraft als je een klein ding fout doet kan je t beter op een legale manier proberen... Anders loop je de kans door gepakt te worden haar nooit meer te kunnen zien...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de brief is nog niet afgeleverd...
ik hoorde laatst ook iemand zeggen dat ze al een vriend heeft... en de groepsleiding vertelde dan ook nog eens dat relaties echt niet passen binnen dat centrum dusja,ik probeer er morgen werk van te maken,eindelijk es iets doen,maar ben gewoon wat bang... je hoort het nog, tnx, koen |
Citaat:
|
oh mijn god ze controleren toch geen brieven??? jezus wat streng daar. wat is dat dan prcies, wat doe je daar ofzow (ja heel nieuwschierig weet het)
maar indderdaad optie 2, anders weet je zeker dat het mislukt. ik zou waarschijnlijk als ik gepakt werd beetje psycholoog de schuld geven, dat hij mij de indruk gaf dat dat het best is maar dat het miojn eigen schuld is dat ik het zo interpreteerde. beiden schuld:D:D maar suc6 en met de revolutie:D:D liefs, saar |
Citaat:
|
de woensdagmiddag ben ik ook thuis...
ik zal dus zien voor morgen thanx! koen |
Oeh, dit herken ik :o :D
Ik heb in een kliniek gezeten en het ging dan wel niet om liefde, maar ik had een vriendin op de gesloten afdeling en ik zat op de open. We schreven brieven dmv door het raampje naar binnen/buiten te schuiven, of als de socio's even niet opletten de brieven onder de deur van de afdelingen door te schuiven. er was 1 hippe therapeut, die tijdens de nachtdienst wel even brieven door wilde geven :p Het is overigens wel aan het licht gekomen, maar ze vonden het niet zo'n ramp. Alleen jouw situatie is wel wat anders dan de mijne vrees ik. |
wel,dat meisje is het nu te weten gekomen doordat 2 andere meisjes het door hadden en die hebben het gezegd tegen haar(al lachend)...en tegen de hele zaal eigenlijk :D
ik was helemaal verlegen ahja,ik zelf heb dus nog niets ondernomen,haar reactie op die andere meiden was gewoon wat lachen ik heb maandag de laatste kans om haar iets te zeggen,want dinsdag ga ik daar op ontslag ik hou jullie op de hoogte ! (ben nu weer voor 1u thuis,straks terug weg) greets koen |
Citaat:
Er was toch geen contact mogelijk en een brief was de enige mogelijkheid... :confused: |
wel sorry,ik ga proberen duidelijk te zijn...
het was sinterklaasfeest,dus uitzonderlijk waren al de leefgroepen bij elkaar voor een groot spel... dat ging door in de zaal,dus een meisje zei tegen haar: "die heeft een oogje op jou" en daarop volgde de domme reactie van een andere meisje die toen voor de hele zaal riep: "koen is verliefd op jou" en op ontslag gaan betekent de afdeling verlaten en definitief terug naar school/thuis gaan...dus dan zie je elkaar niet meer terug begrijp je ? moeilijke situatie voor mij,maandag m'n laatste kans... maar ik denk toch al dat het niet wederzijds is,anders had ze wel op een andere manier gereageerd. ciao, koen |
Citaat:
|
ik heb de brief niet afgegeven,ik durfde niet...
maar nu ben ik er weg,en ik had haar email ik heb haar gemaild en het is wederzijds,ze ziet me graag ! ik ben zooooooooooooooooooooooo blij !!! we gaan ook es afspreken ! leuk hé groeten van een superblije koen |
Ja heel leuk!
Ben blij voor je dat het zo gaat (y) |
Citaat:
|
Dat is wel relax :)
'Eind goed al goed' |
woohoo (y) :D
|
pfffff we zullen nog eens hulp geven bij over het bezorgen van een brief :p
al die moeite en dan mail je gewoon ;) |
:p ;)
|