![]() |
wat moet ik nou doen:(???
Ik heb nu al ongeveer n maand iets met n echt superlieve jongen, hij is alles en heeft alles wat je maar kunt wensen in een jongen... maar ik voel er gewoon niet echt veel 'kriebels' voor...
Ik zit nog steeeds met mn ex in mn hoofd, wat inmiddels al 9 maanden uit is en die helemaal niet 'ideaal' is en mij best wel veel pijn heeft gedaan... Ik weet niet wat ik hier nu mee aanmoet..... iemand advies/tips etcetce :(??? |
Maak je relatie zo snel mogelijk uit en kom eerst eens rustig op verhaal.
Ik weet niet of je je wel ten volle realiseert hoezeer je je huidige partner bedriegt. Kun je wel leven met zo'n langdurig volgehouden leugen? Geef je partner de vrijheid om iemand te vinden die hem werkelijk liefheeft. Jij doet dat niet, dus trek de consequenties. Dan kom je - al doet het pijn - uiteindelijk weer in het reine met jezelf. |
(http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=102314)
ken het! staat ook nog tip bij:D. |
de abt van sion-> hou toch je bek man :mad:
|
Sorry hoor, maar ik word helemaal ontoepasselijk van zo'n reply :)
|
Citaat:
Waarom? Hij heeft immers (groot) gelijk. Dit hoort niet wat zij doet. |
Citaat:
Nee, dit kan echt niet; je moet het hem iig vertellen. Dan kan ie zelf weten of ie nog bij je blijft.. Dat is wel zo eerlijk.. En voor jezelf is het ook beter rust te nemen en hem te verwerken.. Dan voel je je vast ook een stuk beter dan als je zoiets moet achterhouden, of ermee rond moet lopen.. |
~Dark Voice~ die het eens is met de abt van sion, dat mag in de krant, nietwaar? :)
|
als ik jou was zou ik ff alles op een rijtje zetten voordat je trug gaat naar je ex....kep die fout ook eens gemaakt en gruwelijk veel spijt van gehad...maar ja je moet wel eerlijk zijn tegen je huidige vriend!!
|
Citaat:
Nee stiekem ben ik het best wel eens met hem eens hoor, maar hij kan soms heel dom en kortzichtig uit de hoek komen. Met van die opmerkingen die hij niet zelf heeft bedacht en waaraan hij niets, maar dan ook niets wil veranderen... En hij kan heel lullig antwoorden op topics van mensen die dat nou nét niet nodig hebben.. Maargoed, ik ben het wel eens met hem eens hoor, alleen vaker oneens :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |