![]() |
Falkenbach...
Meer mensen die zin hebben om mensen hun schedel te splijten als je deze viking metal platen hoort?
ik kan niet anders dan zeggen dat het geweldig bruut is. |
Wel jofele muziek, ik heb Magni Blandinn ok Migintiri, of hoe je het ook schrijft.
|
Ik ken van Falkenbach alleen "En Their Medh Riki Fara" maar die CD brengt me meestal aan het lachen.
|
ik heb Ok Nefna Tysvar Ty, en ik kan nix anders zeggen dan dat Vanadis het beste nummer is wat ik van hem ken.
|
Citaat:
|
Ik vind jouw naam zo godvergeten gay
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier zijn al tien topics over. De Magni-cd is het vetst. Op de nieuwe staan wat leuke passages.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarna ga ik weer door met het gay bevinden van die naam. |
Citaat:
Citaat:
|
Oke, komtie
Hoort wonder, doch by my gesien, en wel bekent, Hadt ickt noyt selfs gesien men deedt my noyt gheloven. Daer Hollandt streckt nae t’West met d’Oceaen belendt, Dit noemen wy de Zy, het is oock daerenboven De rechte Zy vant Landt; de Zee alhier ons scheyt Van t’Rijck van Engelandt, met golgen ende baren. Neptun die laeft hier t’zandt dat droogh en dorstigh leyt, En nu de watren dwingt, nu wijt en breet laet varen. Sijn palen hy hem selfs gestelt heeft, dese wal Selfs groeyend’ uyter Zee bedwingt sijn onbedwanckheyt. Een mijlken vanden Haech men Schevring vinden sal, Alwaer van versche visch de best’ en meeste vanck leyt: Van hier tot Petten toe, of aen der Zypen dijck Men veerthien mylen telt, waer van elck op een uyre Een ganger clouck en radt pas soude gaen, ghelijck Een Kempenaer, of een van Luyck, of sijn gebuyre. |
Citaat:
|
Weet ik veel, heb je het gelezen?
|
Natuurlijk heb ik het gelezen, maar Hugo heeft betere gedichten.
|
Godver, ik ben 3 dagen weg en meteen barst het hier van de BM/DM georiënteerde nieuwe bijen met gaye namen.
|
De wereld gaat nog niet onder orr nu je niet meer uniek in het 'gaye naam' zijn bent.
|
Citaat:
|
Begrijp me niet verkeerd ik heb niks tegen moeilijke namen, vandaar dat ik hem ook quotte aangezien zijn eigen naam ook niet je van het is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
En als ik terug lees dan zeg ik nergens dat jij niet zegt wat er niet staat. Ik zeg dat je het fout interpreteerd, dat is heel iets anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar eigenlijk is ischenbaert niet mijn achternaam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh NEEE! je gaat me niet vertellen dat Ereshkigal ook nog iemand was vroeger :( :( :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan begin je al met een achterstand, wat moet dat betekenen voor de ontgroening? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga nu heel trui chicks pimpen.
|
Citaat:
|
Stel je voor zou je de bekendste, en meest over-hypte franse Black Metal hordes niet kennen. En anderen maar vertellen dat ze niks van Black Metal afweten :eek: . Ik mag dan een betweter zijn, maar van jou druipt de ignorantie af.
|
Citaat:
Ik luister alleen nog maar Immortal, Burzum, allerlei NSBM, Prokofiev, Mo.Thek's 'Sailor Track' en Master's Hammer. En als je die laatste 2 niet kent, ga dan de chlamydia van je geslachtsdelen kaasschaven. Trouwens, waarom neem je de naam van een band die je zelf ook overhyped vindt, en bovendien een naam die je niet 100% geweldig vindt, als schermnaam voor dit forum? |
Citaat:
|
Alleen de smerige popcorn ontbreekt bij dit topamusement.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |