![]() |
[GEZ] Respect 2 all en Tegen Zinloos Geweld
Ik weet niet of ze al te koop zijn... maar weet iemand waar ik die polsbandjes kan vinden?
Respect 2 all (oranje) en je hebt ook een bandje tegen zinloos geweld (rood). Let me know :) |
is er niet zo'n site waar je ze kan bestellen ofzo :confused:
ik zal even kijken.. |
abn en supermarkten, zijn al te koop
|
Ze zijn te koop bij onder andere de ABN Amro-bank en verschillende supermarkten en winkels.
(gequote) en 9 december zit er een rode bij de break out |
ik denk dat wanneer ik iemand met zo'n bandje zie lopen ik mezelf echt moet inhouden om geen respectloos zinloos geweld te plegen
|
Ik ga een zwart bandje introduceren tegen kansloze mensen zoals jij :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die bandjes zijn wel heel 4170 hè...
|
niemand heeft respect voor iedereen, dus is het best bs om zon ding te kopen (n)
|
Die gele begreep ik nog wel, maar de andere kleurtjes van de regenboog (en de bijbehorende doelen/slogans)... (n)
|
Gelul, de gele was ook al stom.
Maar doordat er nu nog meer kleuren te verkrijgen zijn, snappen mensen dat tenminste ook meteen. |
Ik vraag alleen of iemand weet waar je ze kunt krijgen. Ben vooral geinteresseerd in die Tegen Zinloos Geweld. Geen Zinloze opmerkingen die niets met mijn vraag te maken hebben a.u.b. :D
|
Citaat:
ik wil er opzich wel eentje hebben, ik wilde ook al zo'n gele maar die kon je nergens meer krijgen: |
Drommels, mijn idee is vast een gat in de markt!
|
Citaat:
|
Citaat:
wat heb ik een hekel aan die politiek correcte crap, niemand heeft respect 2 all... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |