![]() |
-
-
|
Begin er maar niet aan is mijn tip. Doe maar gewoon via e-mail regelen en dan mooi over maken van geld via banknummer, dat is veel veiliger en beter voor je (y). Of je moet een webwinkelsysteem kopen, maar dat geld haal je er waarschijnlijk toch niet uit.
|
er zijn van die pakketten te koop waarmee je je eigen webwinkel kan beginnen. Maar of je idd dat gld eruit haalt... kun je niet beter via e-bay handelen of iets in die richting?
|
wat zijn je eisen?
want er zijn zoveel soorten webwinkels... wil je bestellingen via mail, betaling via CC, wil je gebruikerslogins wil je winkelwagentjes... etc etc |
Waarom ik zei dat je er niet aan moest beginnen is simpel. Een webwinkel stelt HELE HOGE VEILIGHEIDSeisen, waaraan jij met 0 kennis niet genoeg vanaf weet en ook niet snel genoeg over leert. Begin simpel over x maanden/jaren heb je genoeg kennis omtrent de scripttalen e.d. geleerd om iets goeds en (relatief) veiligs te maken.
|
zoals FoL al zegt, ga eerst een scripttaal GOED leren, als je t goed onder de knie hebt ga dan leren "hacken", dus zodat je weet waar veelvoorkomende fouten zitten in scripts en dat soort dingen, en begin dan pas aan een eigen webwinkel.
Het lijkt me tenslotte niet fijn als je winkel wordt "beroofd" door een "e-overal" |
www.oscommerce.com
Installeren en klaar www.php.net / www.mysql.com / www.w3.org Als je het zelf wilt maken www.mijnwinkel.nl Een online webwinkel zonder zelf moeite te doen... |
cool, een eigen webwinkel.
Wat ga je verkopen en hoe kom je aan je producten? |
Alleen al op de manier dat je je vraag stelt lijkt me dat je je beter de basisprincipes van het internet onderhande kan nemen.
|
Citaat:
als men een bestelling via e-mail naar jou stuurt en je werk vervolgens met het pay-first get-later principe dan heeft veiligheid er niks mee te maken... hell ik heb zelfs eens een site gemaakt waar men bestellingen (broodjes) kon bestellen en dan 't uit moest printen en faxen... faxen worden geconfimeerd en dan werd het op gestuurd... als zij nu een winkeltje wil opzetten voor 'knutselwerkjes' dan kan het prima met levering na betaling systeem... zolang je uit je site maar duidelijk laat blijken wie er achter zit en dat het 'betrouwbaar' is... |
Citaat:
|
Goedzo, klein beginnen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Enlight: lief zijn :) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hele onzin thread dit. Ze beschikt niet over de middelen, en dat valt af te leiden uit me voorgaande vragen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
En dan kom jij met je gezeik (N) |
Citaat:
|
Lief zijn. :)
Oreo, een webshopsysteem is niet supermoeilijk voor iemand die PHP kan coden, maar als je alleen HTML/JS kent is het wel een behoorlijke stap verder. PHP is een programmeertaal en toch echt wat ingewikkelder dan HTML. PHP is wel heel stoer om te leren want dynamische websites zijn echt top. Maar begin met iets kleins, zoals een mini-forum voor op je homepage ofzo. Om het te leren. :) www.php.net heeft goede documentatie, in het Nederlands. Ik heb zelf een uitgebreide webshop geschreven, maar is nog niet erg geschikt voor universeel gebruik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |