![]() |
Idee: favoriete threads
Ik bedacht dus daarnet dat er een paar threads zijn (met veel berichten en nuttige info) die ik graag zou "fav-en", dus dat ze bijvoorbeeld op de beginpagina komen te staan onder een aparte categorie.
Goed idee? |
Als ze al veel berichten hebben dan worden ze blijkbaar toch al gevonden. Die hebben geen extra aandacht nodig, lijkt me. Bovendien zijn die topics ook al gauw bij de 500 (en dus dicht).
Daarnaast betekent een topic met veel reacties niet dat het een goed topic is. En vanaf wanneer heeft een topic nuttige info? Het lijkt mij dus allemaal niet zo handig en ook moeilijk te bepalen welke topics ervoor in de aanmerking zouden komen. |
Ik denk dat noodle bedoelt dat je zelf een X aantal topics in je favorieten kunt zetten.
Zodat je op de startpagina gelijk directe links hebt naar de topics waarvan je zelf hebt aangegeven dat je ze belangrijk vind. Een soort vriendenlijst, maar dan met topics, heel goed idee (y) ook al zijn voor mij in de praktijk de meeste topics maar heel even van belang, EN kun je hiermee mensen krijgen die topics van lang geleden gaan uppen omdat ze deze nog in hun favorietenlijst bovenaan zien. |
zie post balance.
Verder kun je natuurlijk altijd gewoon die topics aan je favorieten toevoegen |
Ik vind het idee op zich niet slecht :) Maar je kunt in je eigen favorieten/bookmarks natuurlijk ook een mapje aanmaken voor s.com met jouw favoriete threads.. dat komt op hetzelfde neer denk ik?
|
Citaat:
maar eigenlijk is dat bijna hetzelfde als je aangemelde topics toch? [mijn profiel] --> [mijn aangemelde topics] |
Citaat:
|
Favoriete threads kan je beter op je computer opslaan, omdat sommige fora regelmatig gepruned worden. Niet zo handig als ze opeens weg zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er bestaat een een programmatje dat Hot Topic heet en volgens mij kan je daar je favotiete topics in neerzetten. Ook kan je gelijk zien als er op één van die topics gereageerd is.
Misschien is dat wel handig om te proberen. Het schijnt ook met dit forum te werken:) |
Citaat:
|
Dat is toch precies hetzelfde als Aangemelde Topics (wat Balance ook al zei), met het verschil dat ze bij Mijn Profiel staan en niet op de mainpage?
Wel jammer dat ze het hier uit de template hebben gesloopt, maar je kunt je aanmelden bij een topic via deze URL: http://forum.scholieren.com/member2....n&threadid=xxx Waarbij je "xxx" dient te vervangen door de threadid van de thread waarin je bent geïnteresseerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |