Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [Alg] Typhone.nl: betrouwbaar? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1026738)

Syphon 28-11-2004 17:07

Typhone.nl

Hallo

Deze aanbieding wil ik kopen maar nu weet ik niet of er een addertje onder het gras zit. Is deze online shop te vertrouwen?

Gratis Nokia 7260, voor specs klik hier...
Gratis Home Cinema set, voor specs klik hier...
Geen aansluitkosten
Eerste 4 maanden 50% korting op uw abonnementskosten
Geen aansluitkosten en bij aanschaf SMS bundel ontvangt u de laatste 12 maanden de SMS bundel gratis
U betaalt 23.50 euro per maand aan T-Mobile voor 150 belminuten
T-Mobile Relax 150 , 2 - jarige abonnement

Voor specificaties van de SMS bundels klik hier...
Nummerbehoud is mogelijk bij deze aanbieding, voor meer info klik hier...

Voor specificaties van het abonnement klik hier...

Voor specificaties en uitleg t-zones klik hier...

Energie 28-11-2004 17:14

denk het wel hoor, tis een vrij bekende winkel.

Paperz 28-11-2004 17:55

't is een 'standaard' aanbieding...
bij heel veel tel. winkels stunten ze met een gratis x-box, gratis PS2, gratis TV, gratis Home Cinema... bij een duurder abbonement...
als je zo iets doet, doet het dan wel alleen als je werkelijk zoveel belt, anders betaal je naast je abbo ook dat 'gratis'

Syphon 28-11-2004 18:07

Citaat:

Paperz schreef op 28-11-2004 @ 18:55 :
't is een 'standaard' aanbieding...
bij heel veel tel. winkels stunten ze met een gratis x-box, gratis PS2, gratis TV, gratis Home Cinema... bij een duurder abbonement...
als je zo iets doet, doet het dan wel alleen als je werkelijk zoveel belt, anders betaal je naast je abbo ook dat 'gratis'

Zoveel is 150min niet. Maar ik wil deze gsm toch al heel graag en als je dit er dan bij krijgt is het natuurlijk super.

Maar ik vind het zo raar omdat deze gsm nog geen maand oud is.

Paperz 28-11-2004 18:26

Citaat:

Syphon schreef op 28-11-2004 @ 19:07 :
Zoveel is 150min niet. Maar ik wil deze gsm toch al heel graag en als je dit er dan bij krijgt is het natuurlijk super.

Maar ik vind het zo raar omdat deze gsm nog geen maand oud is.

nah als jij dat niet veel vind, en 't is itt andere providers niet (veel) duurder... dan moet je 't zeker doen...

Saycheese 28-11-2004 20:48

Ik heb laatst via die site een Siemens MC60 gekocht, simlockvrij, ook omdat hij daar zo'n veertig euro goedkoper was.
Ik ben er heel tevreden over, toen ik de bestelling had verstuurd had ik de telefoon met een dag of vier in huis, echt heel snel. Ik heb er nog geen problemen mee gehad (gelukkig), dus ik weet niet hoe de service daaromtrent is, maar ze zeggen wel dat je hem dan weeer naar hen kan sturen voor reparatie.
Ze schermen ook met één of ander predikaat van de Consumentenbond, en aangezien de Consumentenbond erg alert is op bedrijven die die dingen oneigenlijk gebruiken, en ze er vervolgens op aanspreken, zal het wel kloppen.

Syphon 28-11-2004 21:57

Hmm mooi is dat

Maar ik heb nu gelezen dat dat audio setje wel erg slecht is. wel heeeel erg slecht

ik kijk nu wel even

Manuzhai 29-11-2004 15:49

Zie ook hier.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.