![]() |
Jouw ding dat niemand anders kan
Iedereen kan wel een kunstje dat niemand anders kan. Zo kan ik met mijn bovenlip mijn neusgaten aflsluiten zonder mijn handen te gebruiken, mijn onderlip over het puntje van mijn neus trekken en een been ik mijn nek leggen.
En nu u! |
Citaat:
|
Ik kan een knoop in m'n lul leggen. Krijg ik nu een lintje? :rolleyes:
|
och ik kan wel iets maar dat kunnen zo veel mensen
zonder te helpen het bovenste kootje van mijn vingers 'neerhalen' dus de hele vinger recht alleen het bovenste kootje niet |
Ik kan de bovenste kootjes van mijn rechterwijsvinger en rechtermiddelvinger breken, vlak daarna drie uitvoeringen geven met m'n viool in een orkest en vervolgens m'n vingers ook nog vast laten groeien alsof ik per piacere ben. :cool:
|
Citaat:
|
Het schijnt bijzonder te zijn om de helft van je bovenlip omhoog te kunnen halen zonder je handen.
Nou dat kan ik :o |
Ik kan wel een beetje zingen :).
|
Ik kan zo even niets bedenken.
|
Citaat:
|
met mn tong mn neus aanraken, dat schijnen ook weinig mensen te kunnen?
|
Iets met mijn voeten, geleerd bij Country dansen.
|
Citaat:
|
Een opgebroken weg over het hoofd zien waardoor je keihard op je smoel gaat :o
|
ik kan ook mijn benen in mijn nek leggen, maar niet tegelijk.
en ik kan een irritant geluid maken (a la donkey geluid uit shrek 2 maar dan net weer wat anders) waarmee ik de gehele ruimte irriteer en alle (negatieve) aandacht op me richt :cool: maar meestal doe ik het onbewust, als er een stilte valt bijvoorbeeld. :D |
Citaat:
|
ik kan fluiten als een vogel en daar iedereen mee irriteren
|
ik kan 4 dagen achter elkaar doorzeveren
|
ik kan mijn been/hep uit de kom halen en ik kan al mn gewirchten laten knakken.. nouja alle.. vooral mn vingers, polsen, ellebogen, tenen, enkels knien en rug
|
Citaat:
|
Op de meest serieuze momenten krijg ik altijd humor aanvallen waardoor ik in de lach schiet. :D
En eigenlijk is dat helemaal niet handig :D |
Ik kan mijn buik laten rollen als zo'n buikdaneres en nee, ik heb geen enorme vetlaag erover :)
Hoogstens een heel klein bierbuikje :o |
Citaat:
|
Ohja en ik kan precies zo praten als Purno de Purno. Sapperedosio.
|
Ik kan trouwens mijn ogen uitstekend laten rollen.
Kijk dan Kijk dan Kijk dan :rolleyes: Gaaf, ja toch, niet dan? |
Ik kan me halve gezicht laten bewegen en dan de andere helft heel relax te laten. Zeg maar dat ik een zuur gezuicht trek met de helft van me gezicht ,maar met de andere kant normaal kijk.
Weet niet of het bijzonder is :confused: |
ik kan door mn duimpjes naar binnen te klappen uit handboeien komen...:D
|
Ik kan mijn duim knakken zodat het lijkt alsof ie echt gebroken is. Je hoort dan ook zo lekker 'krgk'.
Ik kan ook één ooglid naar beneden trekken zonder de andere spieren een millimeter te bewegen. |
ik kan mijn tong zo: \/ en \/\/\/ vouwen... :cool: Ik kan naar boven en onder scheel kijken :cool: en dat was t denkk wel :)
trouwens... met je bovenlip je neusgaten afsluiten kan toch bijna iedereen? |
Citaat:
Enne... Ik kan mijn arm uit de kom laten schieten en weer terug. |
Citaat:
|
Citaat:
die dingen zijn trouwens erfelijk bepaald |
Ik kan niks dat anderen niet kunnen.
|
ik kan met 2 handen aftrekken. schijnen anderen niet te kunnen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jammer lievvv, ik kan dat eerste ook (H) |
Citaat:
|
Citaat:
ik kan mijn benen in mijn nek leggen, als ik moeite doe beide tegelijk. ik kan mijn oren bewegen. |
Heb ik niet :( *snik*
|
Ik kan mijn tong naar binnen toe dubbelklappen
maar ik ben vast niet de enige die dat kan... |
ik kan mn tong in mn neus duwen, maar of ik daar blij mee ben :confused:
|
Ik kan niks
|
Citaat:
|
ik kan de handstand en dan in de brug terechtkomen en dan lopen.
ik kan allebei mn benen tegelijk in mn nek leggen. ik kan mn tong ook nog wel zo \/ en in zo'n klavertje 3 leggen. verder zal ik wel niet veel kunnen |
Citaat:
|
Dminor... *snik*
|
ik kan:
de split, de spagaat een ongekeerde kleermakerszit en dan op je knieen lopen 2 schuiders uit de kom trekken met mun rechter achter mun hoofd door mun rechter aan raken met mun volle gewicht aan mun schoudenbladen gaan hangen mun schouderbladen recht naar achtere laten steken. op mun knieen zitten en dat met mun schouders de grond aanraken. op de grond zitten, je voelzolen tegen elkaar dan je hakken zowat tegen je kruis aan zetten en dan met je knieen op de grond. en ben een tijd terug 2e geworden om het Nederlands Kampioenschap Compound blanc. Ook wel bekend als handboorschieten. dat was het eigelijk wel ff. misschien dat me nog een keer iets te binne schiet. |
1 arm uit de kom
de pees (of weetikveel wat het is) over de knokkel van mn middelvinger laten schuiven. dat was het dacht ik wel. kben niet zo speciaal :o |
Dit is een grappig topic:D:o
Ik kan mijn wijsvinger bijna zo ver achterover buigen dat hij de bovenkant van mijn hand raakt. Snap je? En ik kan heel erg zeuren, maar dat is niet echt zo geweldig geloof ik:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |