![]() |
probleem :s
heyy allemaal,
ik heb sinds 5 maanden een vriend en we hebben t een aantal keren gedaan.. maar t probleem is dat hij nooit klaarkomt en k snap egt niet hoe dat kan.. heb ook niet egt t idee dat ie van de seks geniet.. hij zegt van wel, maarja.. weet iemand wat t zou kunnen zijn??.. |
Misschien komt het doordat hij alleen jouw g-spot stimuleert (bij penetratie) en nooit je clitoris? Niet alle vrouwen kunnen klaarkomen door stilulatie van de g-spot. Dan moet hij je dus eens vingeren of beffen en daarbij je clit stimuleren.
Of misschien ben je erg gespannen, dat kan ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Te veel gerukt en de eikel is nu vrij ongevoelig? Nogmaals: te gespannen? Duurt het als hij zich aftrekt ook lang? Uhm... |
Vindt ie je niet aantrekkelijk genoeg? ;)
|
he misschien vind je vriend het wel leuker om jou te verwennen
mijn vriend is ook nog nooit klaar gekomen als ik hem aftrek, maar hij komt wel als hij mij vingerd of beft heel raar maar misschien kun je hem wel verwennen of klaar laten kokmen door geen sex te hebben, maar gewoon pijpen, aftrekken of die dingen alle mensen zijn verschillend je moet gewoon veel uitproberen veel succes he:P (y) |
Wtf.
|
misschien is hij te gespannen
|
TheFragile: misschien is hij te gespannen
ja, maar na 5 maanden hoeft ie dat tog niet meer te zijn... hij ziet r niet egt gespannen uit, of hij weet t goed te verbergen :rolleyes: |
Hey,
Het kan zijn dat ie bang is jouw zwanger te maken of iets dergelijks, waardoor die zo gespannen is dat ie zich niet kan laten gaan. Seks is eigenlijk niet echt alléén iets lichamelijks... Als je je gedachten niet kunt fixen op 1 ding kun je nooit echt een hoogtepunt bereiken. En als hij gespannen is en daardoor andere dingen in z'n hoofd heeft dan eigenlijk de bedoeling is, raakt hij het gevoel tussendoor constant kwijt... Ik denk dus dat jouw vriend lichamelijk geen problemen heeft, maar dat de problemen in zijn hoofd zitten, zegmaar :) Bye, Anneke |
nou sorry hoor ik las 5 WEKEN
je hoeft niet meteen te bitchen ja :mad: anders ga je maar lekker naar de dokter |
Citaat:
ontopic: probeer verschillende dingen uit, maak het spannend, haal er speeltjes bij, enz.. Je zou hem er ook mee kunnen confronteren, en dan niet ophouden met het gesprek als hij zegt dat hij er wel van geniet. |
TheFragile: nou sorry hoor ik las 5 WEKEN
je hoeft niet meteen te bitchen ja anders ga je maar lekker naar de dokter sorry, maar zo was t niet bedoeld.. :s |
Citaat:
|
Komt hij alleen niet klaar bij "het", of komt hij sowieso nooit klaar waar jij bij bent?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het overgrote deel van de 'jeugd' (ja vergeleken met hen voel ik me oud ja.. :s ) vind dat orale seks dus geen seks is. Dat is iets wat je bij klasgenootjes doet omdat dat normaal schijnt te zijn tegenwoordig, en omdat je er anders niet bijhoort. Is best veel over op tv tegenwoordig, en zo'n instelling baart me eigenlijk wel zorgen En gezien de leeftijd van de poster van dat stukje, wil ik eigenlijk wel weten wat ze er nu precies mee bedoelde.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt ie überhaupt wel klaar? |
Citaat:
Als je het daarover gehad hebt en je weet dat hij als hij iets met zichzelf doet wel klaar kan komen, dan kun je eens proberen hem af te trekken, terwijl hij je helpt. Dan kan hij precies aangeven wat hij fijn vindt en hoe hij het zelf altijd doet enzo. |
No offence, maar misschien is hij homo? Die mogelijkheid wel eens in acht genomen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ontopic, ja misschien voelt hij zich niet op zijn gemak. Ik weet niet of je het al hebt geprobeerd, maar praat er wat over (niet tijdens de sex natuurlijk). maar er zijn wel meer jongens met dit probleem, het zal wel een kwestie van oefening baart kunst zijn ;) |
Citaat:
|
Die is zeker gemeen...
Hij kan homo zijn, maar alsnog zou hij dan toch kunnen komen. Ga als je blieft niet met hem praten als je bezig bent met seksuele handelingen, maar ervoor. En zorg dat hij op zijn gemak is, dus ga niet als een gek op zijn lippen zitten. Heel belangrijk geef hem het gevoel dat hij alles veilig kan zeggen en kraak hem niet te erg af. Ach, wat lul ik nou. Jullie vrouwen weten hoe het moet, behandel hem zoals jij graag behandeld word. :) En dan komt het wel goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |