![]() |
vingeren
hey
mijn vriend heeft me vanmiddag gevingerd maar nu ben ik dus al 5 uur ongeveer thuis maar het lijkt net alsof zijn vinger nog steeds in mijn vagina zit, zo voelt het teminste is er dan iets mis daarmee? kan het zijn dat we het een beedje te hard hebben gedaan? :bloos: :s xxx |
is denk ik niks aan de hand
ik heb dat ook wel eens ook als ik seks heb gehad niks ernstigs lijkt me |
waarschijnlijk heeft ie iets te ruig gedaan.
|
Alle onzin berichten zijn verwijderd, alle mensen van wie een bericht verwijderd is mogen zich gewaarschuwd beschouwen.
|
Zolang het geen pijn doet heb je nog een aandenken eraan. Lijkt me opzich niet vervelend, mits hij een beetje weet wat hij doet.
Helaas heb ik er geen ervaring mee, met dat gevoel dan. Sorry |
|
Lijkt me niets mis mee eigenlijk... ik heb zovaak dat m'n hand nog eeuwen tintelt hoewel hij 'm al uren geleden los heeft gelaten...
Nou jah... en dat geld voor andere lichamelijk aanrakingen dus ook. Maar goed... als het echt pijn doet is er misschien wel iets mis. |
Citaat:
Is niks ernstigs... en gaat wel voorbij. |
Citaat:
Wat voelen jullie dan? Doet het pijn of is het fijn of merk je het eigenlijk niet zo erg? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit geeft de term 'losse handjes' weer een heel andere betekenis..
|
Ik ga morgen mayb voor het eerst mijn vriendin vingeren :bloos:
en ik weet wle ongeveer wat ik moet doen... maarja.. hoe doen jullie dat en wat vinden de meiden lekker? (ik weet wel dat dat bij iedreen anders is.. maar ik wil het gewoon eeven horen...) |
gebruik ff de zoekfunctie, zijn al tal van topics overgeweest:)
|
Citaat:
oefening baart kunst, zeggen ze toch altijd? |
Citaat:
hahaha ;) kben best zenusachtig :bloos: |
probeer gewoon verschillende technieken en gewoon opletten hoe dat ze erop reageerd :)
|
Citaat:
|
Gewoon doen en als zij ervaren is zal ze denk ik wel sturen/helpen. En ach iedereen moet leren, dus niets gaat vlekkeloos.seks zeker niet :o
|
Citaat:
|
bij mij gaan dat soort dingen veelal ongepland...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |