![]() |
Mijn hart heeft wel wat van een aardbei.
Het sleutelgat met aardbeien-
kauwgum en de glazen vol sinaas- appelwodka die ik eigenlijk niet hebben mag. De garage met fietsen en de ruimte met sterren het zijn er een boel. Ik vraag me nu af hoe mijzelf te vullen er is al veel hart en nier, nu ook bloed op de grond. Edit: kun je wel zeggen 'mijn hart heeft wel wat van een aardbei', is het 'mijn hart heeft wel iets van een aardbei' of misschien 'mijn hart heeft wel wat weg van een aardbei? |
Hehe. :) Ehmm ik weet niet of je dat kunt zeggen, of het wel echt correct Nederlands is. Mijn gevoel zegt van wel omdat iedereen het zegt. :confused:
Verder vind ik het leuk, lekker vaag. :D Eén ding: eigelijk is eigenlijk . :) |
ik vind jou gedichten gaaf, vaag en mooi! gazodoor
|
Citaat:
Bedankt voor jullie commentaar :) . |
Deze vind ik stukken minder als je vorige. Het is te kort om verwarrend te zijn, te verwarrend om kort te zijn. Oh wat kan ik weer duidelijk omschrijven wat mij scheelt. de aardbeien en de wodka is gaaf, maar de rest is voor mij weinig.
|
eerste stuk vind ik erg leuk, er zit alleen 1 ritme breker in: "appelwodka die ik eigenlijk niet" zou moeten zijn "appelwodka die ik eigenlijk nog niet". Na de volgende zin word het steeds minder, 't idee is wel leuk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |