![]() |
terrorisme
|
de daders van deze aanslag :o
|
Nee maar als moslims zoiets doen, TERRORISTEN OPROTTEH
En nu... :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah idd. Het zijn gewoon Hollandsuh extremisten. Dat vind ik ook zo debiel. Eigenlijk moet de regering ook wat aan deze mensen doen. Uit het land zetten ofzo. ?? Zo weinig voorbeelden van extremisme van de moslimse kant (wow dus die eikel is vermoord BIG DEAL) en zooooveel voorbeelden uit het extremisme van de ECHTUH HOLLANDURZZ WHITE POWER (ja, zo vaag doen die mensen) kant. Al die moskees en scholen die in de fik zijn gestoken. Nu dit! Niet normaal!! Die Hollanders moeten zich eens aan de wereldse normen aanpassen.
|
Het gaat er mij ook niet om wat de overheid eraan dot, maar de gewone mens van dde straat.
Erw ordt niks overgezegd, alsof wat er is gebeurd iets alledaags is :rolleyes: |
Damn waarom vallen sommigen van jullie die onschuldige turken nou weer aan. :nono:
Zucht... die Theo had tenminste nog wat af te rekenen. Turken zijn hartstikke relaxed. (y) Niks mis mee. Laat ze met rust joh. Maar ja, die white-power nerds snappen er sowieso geen ene flikker van. Ze vinden het leuk om hitler na te spelen of zo. |
Citaat:
Iedereen mag een mening hebben en uiten. |
Citaat:
En wat valt eraan te doen? Als ik het goed begrijp gebeurde dit 's nachts, dan slapen veel mensen over het algemeen. Zeker in een plaats als Roermond. |
rationele nederlanders verwerpen deze aanslag ook hoor. Je moet nu niet denken dat wij zoiets hebben van 'net goed' ik vind dit iig net zo erg als een turk die een NL'se winkel in de brand steekt of whatever
|
Citaat:
|
"het zou geen vuurwerk zijn geweest"
*bedenkt wat iemand met enige vakkennis met vuurwerk kan maken* Om dit nou een aanslag te noemen.. elke zichzelf respecterende terrorist van welke motivatie dan ook zou het tenminste lukken de voorgevel er volledig uit te blazen... |
Citaat:
dat is namelijk altijd zo ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is nou juist net wat ik afkeur en dit moet echt niet kunnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
rare gevolgen heeft die redenatie van jou... (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar die Turk is niet vermoord of iets dergelijks, Theo wel |
Toen Theo was vermoord, kregen de moslims de kritiek dat ze zich niet openlijk uitlieten tegen de moord. Waarom wordt die kritiek nu niet geuit? Waarom laten Nederlanders zich niet openlijk uit over al die aanslagen?
Wel een pluim voor Balkenende, die de school bezocht, maar zelfs daar kreeg hij kriteik op :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Theo had natuurlijk niet kunnen overleven gezien het wapenarsenaal van de dader. |
Citaat:
|
Ik begrijp de frustratie maar waar willen jullie heen met dit topic?
|
Citaat:
Jouw stelling impliceert dat Theo van Gogh ergens schuldig aan was... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens waar wil jij met deze opmerking heen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat jullie eens op moeten houden met jullie vinger naar moslims te wijzen, en eens te kijken waar jullie zelf tot staat zijn. Dat is generaliseren. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
*Zucht* Niet weer...
|
Citaat:
|
Optsluiten die knakkers die het gedaan hebben en dan een mooi slot op zowel de cel als dit topic, want het is kansloos.
Darbij is fok als bron niet geoorloofd volgens de regels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |