![]() |
heb jij een uitdaging in je leven?
net op msn had ik een gesprek met een vriend van me die nooit een uitdaging in zen leven had zo zou ik niet kunnen leven maar ik vraag me nou af hebben jullie eigelijk een uitdaging in je leven?
TS begint: Mijn uitdaging is om elke zaterdag 20 kids vermaken op scouting. Het afwisselend voor hun te houden enz. Verder heb ik vaak op kampen uitdagingen enzo om iets te volbrengen bv een looptcht met bepaking enzo. Dit jaar ga ik 3 weken naar afrika ook een enorme uitdaging om rond te trekken door zuid afrika... wat zijn jullie uitdagingen?? |
een vent vinden
|
Eh, proberen in mijn leven zoveel mogelijk films te hebben gezien? ;o
Ooit een heuse animatiefilm (short) maken. Ooit aan een digitaal portfolio beginnen. |
Mijn uitdaging is zoveel forummen dat ik helemaal geen leven meer over heb.
|
een vrouw vinde die ik tot de dood liefheb met heel mijn hart
|
op het moment m'n rijbewijs halen
|
Mijn VWO-opleiding te doen met zo weinig mogelijk moeite
|
Elke keer weer 25 uur in één dag proppen is ook wel een
uitdaging. :) |
maar is bij jullie elke dag het zelfde? Dat was bij hem wel zo verschrikkelijk saai lijkt me dat....
|
Mijn uitdaging is om een of andere rijke kerel aan de haak te slaan die nog leuk is ook om mij de rest van mijn leven te onderhouden aangezien ik van luxe hou maar waarschijnlijk niet eens ga slagen voor mijn examen dus nooit kans heb op een fatsoenlijke baan waarbij ik bakken met geld verdien om mijn behoeften te bevredigen.
Dat was een lange zin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
das spijtig
|
Ik heb er nog een: Een politieke partij oprichten en over een aantal jaar de verkiezingen halen met meer dan 50% van de stemmen.
|
M'n uiteindelijk doel manager worden(over 10 jaar dus hopelijk) maar voor nu eventjes me bromfietscertificaat halen :)
|
De uitdaging van het leven is de uitdaging van het leven vinden.
|
Citaat:
Mijn uitdaging is iedere dag weer genoeg wilskracht opbrengen om me niet voortijdig van kant te maken. :) |
Citaat:
Vermoeiend leven heb jij. :o Mijn uitdaging - studie, honours programme, een baan vinden, zo veel mogelijk bereiken door zo weinig mogelijk te doen... |
Wiskunde A onder de knie krijgen voor mei 2005 en dan met vlag en wimpel mijn colloquium doctum halen.
Oh en gewoon slagen voor de havo natuurlijk. Maar dat is niet zo'n uitdaging. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
diploma halen en daarna werk vinden, dat is al uitdaging genoeg
|
Ik word al moe van het woord uitdaging
|
m'n school halen, doen wat ik leuk vind...
zover mogelijk zien te komen in de paardensport... m'n moeder gelukkig maken.. een leuke gozer vinden :| en..en..en... |
http://www.ecs.soton.ac.uk/~srg/photos/windsurf.jpg
Soms zeggen afbeeldingen meer. ;) Hier kan niemand iets aan veranderen :p |
Mijn talenten ontplooien en mensen van mijn gelijk overtuigen
|
Mn opleiding afmaken (Y) (in 4 jaar natuurlijk)
|
Een vrouw vinden en in Australie gaan wonen. Of miljonair worden en de rest van m'n leven de aardkloot rondtrekken.
|
Citaat:
|
ultiem gelukkig worden natuurlijk :)
|
Op een prettige en nuttige manier vluchten voor de dood, zonder me te haasten.
|
ik zou bijna mn studie hier noemen, maar dat stelt eigenlijk geen flikker voor (n)...
Ik ga dan voor zoveel mogelijk mooie plekjes op deze aardbol bezoeken :). |
Citaat:
|
Citaat:
En ik zou werkelijk niet weten wat de uitdaging in mijn leven is. Waarom zou je die persé nodig hebben? |
woensdag autotheorie halen.
een opleiding vinden die ik wil gaan doen. werk vinden voor een jaartje. mezelf veranderen. |
30 worden
|
Heel de wereld zien.
Als eerste wil ik terug naar Afrika, om daar nog een poosje rond te trekken en meer te zien dan alleen Oeganda. Ohja, en dan vooral zonder ouders en mét cultureel en reis verantwoorde vriend(in). |
Een leuke meid vinden.
Een fatsoendelijke baan vinden Zoveel mogelijk mn ouders ontwijken. Motorrijbewijs halen + motor. Beter gitaar leren spelen. zo genoeg uitdagingen zou je zeggen.. |
Beroemd worden:o (en ja, dat meen ik:))
|
Studie op een zo goed mogelijke manier afsluiten. (y)
|
Citaat:
|
Examens halen.
En natuurlijk Forumbaas+ worden:P |
Ben zoekende.(y)
|
M'n HAVO-diploma halen :) .
|
Jawel hoor.
VWO halen. Dingen eens afmaken. |
hmm morgen weer m'n bed uitkomen
|
Trouwen met mijn grote liefde, nou goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40. |