![]() |
Peking Express 2
Ik zag net in de reclame van Expeditie Robinson een voorstukje van Peking Express. Ben benieuwd hoe het gaat worden deze keer!
Iemand enig idee wanneer het begint? Dat zeggen ze er namelijk niet bij :s |
Binnenkort, is het enige he.
Ik heb er in ieder geval weer zin in, toppprogramma :) al blijft robinson toch mijn nr. 1:o |
Citaat:
|
Ik hoorde het net ->
''Dit voorjaar op Net 5'' Dat wordt dan inderdaad februari/maart/april ofzo.. Beetje lekker maken met niets :mad: |
Argh, duurt wel fokking lang. :|
Kheb er iig zin in. (y) |
er stoppen wel erg veel series/programma's nu, of ligt dat aan mij?
wat komt er allemaal voor in de plaats? ( in de tussentijd ) |
:cool:
|
Het eerste peking express heb ik niet gezien en aangezien alle leuke programma's zowat stoppen, ben ik hier wel nieuwschierig naar (Y)
|
Citaat:
|
Waarom moet nou iemand anders het presenteren? Ik vond die van vorig jaar juist goed.. gaan ze zo'n gaar iemand nemen. Maar ik heb er wel veel zin in!
|
Citaat:
|
En Roos? Blijft zij nog wel PE presenteren?
Ik vind het ook stom dat er nu een ander iemand is die het presenteert. |
Citaat:
|
Hm, ik vrees dat dit een beetje een nutteloos topic gaat worden als het niet eens binnenkort op tv komt...
ik had de hoop dat het meteen volgende week zou komen :( Wat komt er dan in de plaats van Expeditie? |
Ik dacht dat het zondag al begon ofzow :P Das wel een beetje baluh :S
|
Dit jaar zal het traject niet bestaan uit Moskou-Peking, maar verlopen tussen Peking en Bombay. De route zal via het industriele China, de Himalaya in Nepal, Mahda Pradesh, Rajastan en Bombay lopen.
|
Citaat:
jammer dat het niet meer de originele presentator(en) is/zijn, zij zijn juist dé mensen van Expeditie Robinson en Peking Express |
Het traject vind ik erg gaaf, alleen de presentatoren jammer:( hopelijk blijven ze wel samen ex r doen.
|
Ik vind het spelelement van het programma in combinatie met de omgeving daar het mooiste/leukste. Welke presentatoren er zijn, maakt me niet zo veel uit eigenlijk.
|
Yay :cool: (y)
|
Ik vond het vorig jaar echt een superprogramma. Benieuwd of het zichzelf evenaart of overstijgt (y)
|
Citaat:
Hoop wel dat het binnekort komt op de tv. Jammer ik wilde dit jaar meedoen :D |
waarom noemt niemand zijn/haar naam? of is het niet bekend wie het is?
Ach zolang het niet Jorin de mol is oid ben ik al blij. Gadverdamme zeg. |
:)
Peking Express was vorige jaar echt tof. Ik ga zeker weer kijken! |
Ik heb er wel zin in :) Zal wel wennen worden aan die nieuwe presentator, maar na het zien van de achter-de-schermen-beelden van vorig jaar snap ik ook wel dat Ernst-Paul niet meer wil :P (En natuurlijk, z'n gezin is ook belangrijk, met al die programma's is hij natuurlijk lange tijden weg...)
Ik hoop wel dat Roos het blijft doen, ik vind haar toch echt erg leuk. Lekker rustig en aardig. Ik ben zo bang dat ze er een soort snol voor in de plaats gaan zetten :| |
Ik word altijd een beetje bang van Roos, die ogen zijn zo eng :| alsof ze door je heen kijkt.
|
Ah heb wel weer zin in Peking express. Jammer dat ernst paul niet meer wil.
Nog iemand hier die zich heeft opgegeven of er over na heeft gedacht om dat te doen? |
Ik wilde me opgeven, maar was te laat omdat ik niemand kon vinden die er zin in had en om dat ik te lam ben. Volgend jaar ga ik me zeker voor Expeditie Robinson en Peking Express opgeven. Koningsprogramma's!
|
Mijn zus en ik hebben er aan gedacht om ons op te geven, maar uiteindelijk toch maar besloten dat het niets voor ons is om mee te doen, we zijn allebei niet sterk genoeg. Mja, kijken is ook erg leuk, lekker vanaf de bank :P
|
Citaat:
|
Ik ben fan (y)
En wie oh wie was die lekkere nieuwe presentator?? :D Oke sorry... Ik zal Ernst-Paul ook missen, maar ach ja, het oog wil ook wat :p |
Geweldig!
Ik kan niet wachten! En die nieuwe traject is ook fantastisch. Misschien doen Robert en Arthur AKA De duikers bij PE2 nog een mee. :cool: Alleen jammer dat er nieuwe presentatoren komen. |
Citaat:
geintjuh :p |
peking express 1 was een sterk programma...ik verwacht van 2 niets anders, dus ik ga t wel kijken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |