![]() |
vaak duizelig
Als ik opsta uit m'n stoel, 's ochtends uit bed kom, of ga trappen lopen ben ik vaak erg duizelig meestal moet ik dan even blijven zitten of rustig aan doen, anders heb ik het gevoel dat ik flauw val.
Iemand die hier ook wel last van heeft? Moet ik ermee naar de dokter? Of gaat dit vanzelf over? alvast bedankt voor de replies. edit: typo |
Ik denk dat je idd het beste even naar de dokter kunt gaan. Misschien heb je bloedarmoede; d.w.z. dat er te weinig rode bloedcellen in je bloed zitten. De rode bloedcellen vervoeren zuurstof van je longen naar alle delen van het lichaam. Voor meer info: link
sux-6!!!! :) |
Te lage bloedsuikerspiegel kan ook. Heb ik zelf vaak ook. Probeer eens als je je flauw valt om iets zoets te eten (snoepje, frisdrank (geen light), dextro) en of het dan beter gaat.
|
Misschien ligt het aan je eetgewoonte, het kan zijn dat je te weinig / te ongezond / te onregelmatig eet.
Of misschien slaap je te weinig? |
Ik heb het eens nagevraagd bij mijn tante die dokter is. Maar zei zij dat het waarscheinlijk ligt aan lage bloeddruk. Komt volgens haar wel vaker voor bij mensen in de groei. Eten doe ik btw wel voldoende en slaap kan het ook niet zijn. Ik zie igg wel hoe het verder gaat. Als het erger word kan ik altijd nog naar de huisarts.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |