![]() |
nagel roken
Hallo,
Het klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik hoorde van de week dus een verhaal over het roken van een nagel. Die jongen zei dat hij na het roken van 1 nagel echt helemaal naar de klote was*kwa trippen enzo*. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Is het vies om op te roken? Of is het gewoon niet waar? Bedankt :) |
en dat geloof jij :D
|
nou, ik heb het al vaker gehoord. En ik snap waarom iemand het een aannemelijk verhaal zou vinden, met alle troep enzo die aan je nagel 'vastplakt' in feite.
Maar op zich denk ik dat de meeste van die bacterien (want dat is het enige wat er aan zit als je gewoon je handen geregeld wast) op zich wel verbranden als je ze oprookt. En tenzij verbrande bacterie-lichaampjes iets doen, denk ik niet dat je er heel erg wazig van zult worden. |
anushaar schijnt ook goed te werken
|
misschien kruidnagel?
|
jezus wat een mongolen lopen hier rond zeg
|
kruidnagel wel eens van gehoord, maar dat is ook cheapass.
maar een gewone nagel, nee dat geloof ik niet |
Ga jij ff je eigen nagels zitten roken dat lijkt me echt een goed idee. En als je kruidnagel bedoelt. Daar zou ik ook niet aan beginnen. Het is niet lekker en voor zover ik weet word je er ook niet echt stoned van ofzo.
|
Citaat:
kretek cigaretten (kruidnagel dus) roken behoorlijk lekker. het is zwaarder dan normale cigaretten, en de kruidnagel merk je best wel. de olie in kruidnagels werkt verdoven, en werd daarom vroeger ook bij kiespijn gebruikt. |
Nou, ik vreet al jaren nagel en daar zou ik dan toch ook wel iets van gemerkt mogen hebben dan ^^. Of zou dat gewenning zijn... Misschien krijg ik wel afkickverschijnselen als ik stop :eek:
|
Ik heb volgens mij wel is op tv een soort jongeren gevangenis gezien in Rusland ofzo. Daar rookten ze ook haar en nagels. Maar het is echt NIET gezond voor je (vooral voor je longen niet).
|
bah :)
|
:| nagel roken :|
doe effe gek. |
Citaat:
Ik bijt ook al jaren nagels en dar had ik dan ondertussen ook wel iets van moeten merken dan.. maar ik denk dat dat meer gewenning dan verslaving is. En ik word zwaar gestresst als ik probeer te stoppen met nagelbijten. |
Citaat:
|
als je van kruidnagel high wil worden, moet je er water bij gooien, en dan een bolletje van vormen ( 3 cm doorsnede )
en dan gewoon het hele balletje doorslikken, want het kauwen valt niet te doen maar het schijnt godse ranzig te zijn :rolleyes: |
Koop gewoon wiet.
|
lol mongolen hier idd.
gaat over kruidnagel dus, en die gast zal wel een onervaren nerdje zij geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of lul ik nu complete onzin? :confused: |
Citaat:
|
Ik dacht dat je ging vragen waarom je nagels geel worden als je rookt. :rolleyes: :D
|
ik heb het over een nagel van een vinger (een mensennagel)
|
dat gaat echt enorm meuren, ik had n keer mn nagel aangestoken ipv mn sigaret (ja ik zat er ver naast) en dat stonk toch.(n)
|
hehehe hoe doe je dat? :D
en nee, van nagels roken wordt je niet stoned, het is alleen enorm schadelijk voor je longen. |
Citaat:
|
Citaat:
zeg tegen je vriend dat hij zich moet laten onderzoeken, of inslapen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
als je kruidnagel bedoelde okee? sommige mensen zijn stom, maar je bedoeld idd gewoon een mensen nagel:s
|
Gadverdamme, kruidnagel roken is echt vies. Over vingernagels smoken ga ik geeneens beginnen (gelukkig nog nooit geprobeert)
|
Jongetje, jij heerscht zwaar als het je lukt om vingernagels te roken ;).
Shag erbij, en draaien die hap.. stoere joint met spikes die eruit komen:p |
Doe een paar nagels in je sjekkie en als je geluk hebt, raak je knock-out. Da's dus geen geintje :)
|
ik heb inderdaad wel eens gehoord dat het er gif vrij komt bij ontbranding...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |