![]() |
De donkere dagen voor kerst tip-topic
klik nergens op voor helemaal niks.
Ghostride - Cobra Sunrise (ex-Will Haven met nieuwe zanger) Hermano - Dare I Say (John Garcia ex-Kyuss, stoner shit, beetje QOTSA like) |
metallica - and justice for all
voor degene die het nog niet kenden! |
die topictitel hoeft nou ook weer niet :p
|
Citaat:
WTF heb jij toch met metallica :S BTW bijstand is wel tof (Y) wodkawoensdag helemaal |
|
BARS
hardcore rock n roll; zanger van hope conspiracy, gitarist van american nightmare. cd is gedrumd door drummer van oa death by stereo en suicide file en 'vaste' drummer is oude drummer van the spades!!! Aan de andere kant, mensen die dit diggen kennen het waarschijnlijk al... |
|
Citaat:
|
Citaat:
ontiptopic: Kaffe Matthews: speelt wat op dr viool, stopt de geluiden in dr powerbook en bewerkt het tot abstracte composities. Geen deuntjes, wel mooi. (site) Ruins: Japanse noise/prog-rock door een duo van drum en bas. Laatste cd is uitgekomen op het label van Mike Patton (sample) |
Citaat:
maarre, die bandnaam:s is dat ergens een afkorting van ofniet? |
het is 'the bars', toch?
|
Voor de betere neo-folk:
Cawatana ('Something' van de plaat 'Struggle For Wisdom' is zeer goed, de plaat zelf ook) Dies Natalis (geweldige band) Foreseti (geweldige band) Camerata Mediolanense (meer dan geweldige band. luister 'l'Homme Arme' (nummer) of 'Campo di Marte' (plaat)) Empyrium (geweldige band, luister 'Where at night the wood grouse plays' (plaat)) Sonne Hagal (geweldige band) |
dat ghostride ga ik eens uitchecken.
meneer grady heeft wel een vette strot. |
Citaat:
lezen |
Citaat:
dan wijzig ik het, aangezien ik will haven vette band vond: ghostride ga ik eens uitchecken. ik kon de muziek van will haven ook waarderen. |
Citaat:
zie ook: http://www.equalvision.com/evr/bands.php?band_id=55 |
Het is "The Bars"en ik vind t niet cool. Slap suicide file/rock n roll gebeuren. De invloeden Black Flag en Discharge raken kant nog wal.
Het is best aardig infeite, maar armoe troef vergeleken met de andere bands van de heren. Wel cool dat Ries drumt overigens. |
Tip: Luister meer Nuclear Assault.
|
Citaat:
|
Ook goed jongen.
|
Red Sparowes (leden van Isis en Neurosis o.a.)
Ashlee Simpson \m/ He Is Legend |
Bullet for My Valentine
Zit tussen thrice en from autumn to ashes in. |
Tragedy!
|
www.eaves-laerm.de all the way
die band topt mijn screamo bill zo ongeveer |
Höööööööhenangst
|
Citaat:
check zem out if you ever get zze chance |
Enslaved - ISA (psychedelische viking-black, ook voor Isis liefhebbers)
Withering Surface - Force The Pace (trasheeeeeee) Tjsuder - Desert Northern Hell (puike bekkie) |
eens dat wiffering surfus zoeken.
|
Citaat:
|
sounds like violence
zweedse band, komen binnenkort helaas maar voor 1 gig naar nederland en dat zal zijn in kerkrade met close second :o www.soundslikeviolence.com edit: nog 2 gigs in nederland :D |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
- Casiotone for the painfully alone;
Het staat te boek als Lo-fi, ik vind het meer minimale retro rock met wat electro. - Essex Green; Retro rock. - Kschzt; Electro/IDM |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |