![]() |
Stage Lopen in New York
He heeft iemand ervaringen met Stage lopen in New York of omgeving? lijkt me echt cool. Alleen ik weet niet hoe ik contact kan opnemen met bedrijven daar etc. Het is zo'n gedoe.
Share your opinion |
Een van de beheerders van dit forum, Simon, loopt daar nu stage volgens mij. Misschien zou je hem eens kunnen PM'en? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat voor opleiding doet Simon dan?
|
Citaat:
@ Lisanne: hij doet geschiedenis aan de UU. Wat dan precies de connectie is met Max Westerman snap ik ook niet helemaal? :confused: |
Nee, je zou eerder journalistiek o.i.d. zeggen....
|
verder nog iemand?
|
Citaat:
|
Mijn teamgenoot heeft stage gelopen in New York bij de Rabobank. Hij kreeg een vergoeding van $3000 per maand, waarvan de helft op ging aan de huur van een piepklein apartement. Maar goed hij zat dan wel midden in Manhattan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat schijnt dus echt een hel te zijn om dar stage te lopen....deze week in een (paar weken oude) leesmap de Nieuwe Revu gelezen, daar stond een hele reportage over hem in. Met de nadruk op het feit dat stage lopen bij hem echt verschrikkelijk zou zijn. Hij is een ontzettend veeleisend en opvliegerig iemand schijnt. Simon succes en sterkte daar!! (positief punt is dat in het artikel werd verteld dat als je daar stage hebt gelopen je wel echt mee gaat tellen in het wereldje....) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |