![]() |
waarover moet ik het hebben?
Ik heb een probleem. Ik vind een meisje op school heel leuk. Ik ken haar helaas niet nauwelijks. Daar kan ik natuurlijk wat aan doen door op haar af te stappen...
Maar als ik nou naar haar toe ga.. waar moet ik dan in godsnaam over beginnen te kletsen? Ik zou echt niet veel meer weten behalve 'hoi'... :( Ik ben bang dat ik dan totaal niets weet te zeggen en dat ik dus voor lul sta. Het klinkt stom ik weet het.. :S Kan iemand me wat tips geven waar ik bijvoorbeeld over zou kunnen gaan kletsen met dat meisje? Alvast bedankt! |
Wat zijn jouw interesses? Daar kan je t over hebben...
Ieder mens vind weer andere dingen leuk... dus je zal t toch zelf in moeten schatten |
Hoe kan je haar in godsnaam zo leuk vinden als je haar niet kent :confused:
|
Vraag haar naam, stel jezelf voor, vraag waar ze woont, wat ze in haar vrije tijd doet enz. enz.. Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn :). Meisjes praten net zoals jongens hoor ,(naja misschien andere onderwerpen, maar het zijn allemaal mensen ;) ).
|
Citaat:
ik vind het niet raar... (uiterlijk, gedrag, uitstraling, manier van bewegen...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals films, muziek, ..., en daar houdt het dan wel weer mee op :o |
neuken? dan hoef je niets verder te zeggen
|
ik had een keer zoiets.
ik vond een jongen leuk en vroeg aan een vriend van hem zijn mailadres, dan kon ik lekker veilig via msn wat meer te weten komen. hij zou me wel helpen. nouja die vriend zag die jongen dus lopen, riep 'he jan kom es hier' jan kwam, vriend zegt: 'zij wil je mailadres'. jan: 'oh.. ehhh.. hoi'. dus ja ik zakte door de grond maar ik herstelde snel en ik ben maar gaan praten ;) ik weet alleen niet meer waarover, sorry. :p dus de moraal: als het heel erg is lukt het altijd. oja de relatie duurde 2 weken, jan was toch niet zo leuk. |
Heineken.... Mooiere onderwerpen bestaan bijna niet.... (y)
|
fims, muziek, school, weer, boeken(?), vrije tijd... als ze een apart kledingstuk/sierraad aan heeft kun je het daar over hebben...
gebruik je fantasie en als je dichtklapt is dat niet zo erg.. dat gebeurd iedereen wel eens :P |
Heb het eens over het sociaal-economisch beleid van het kabinet-Balkenende II.
Werkt altijd. |
Bots tegen dr op, zeg sorry, vraag of ze met je wil daten:P :evil:
|
Hoe heet je? in welke klas zit je? is het een leuke klas? ga je nog op vakantie met kerstmis? wat heb je dit weekend gedaan?
|
"Neuken?"
|
Je moet niet bang zijn. Gewoon op haar afstappen en als ze heel bot reageert, weet je genoeg. Dan is ze het niet waard om leuk gevonden te worden.
Maar je kan het hebben over school, films, muziek, etc |
waarom vraag je niet of je samen met haar over haar intresses kan praten tijdens een drankje. En dan vraag je haar mee uit.
|
Hah, ik zat laast ergens, en toen kwam er iemand; 'hallo, ik ben vincent en ik kom er even bij zitten'
Dat was iniedergeval al een mooi begin :) Verder kun je idd gewoon over interesses gaan kletsen, ofof je school ofzo, of je vraagt of ze bij haar thuis aan sinterklaas doen, vanalles. En het is toch niet erg als je een beetje stuntelt...dat is wel schattig ;) |
zolang je maar grappig bent
|
"Leuke schoenen" zeg dit terwijl je glimlacht, als ze teruglacht zit je goed, en probeer dan verder te praten.
Of "Waar hebben we les?" ow... ik d8 dat je iemand anders was uit mijn klas" In iedergeval: doe het met een glimlach! |
En als je na je openingszin nix meer te zeggen weet, moet je gewoon over een leraar gaan praten aan wie je een hekel hebt. Of dat je bijv: een onwijs slecht cijfer hebt gehaald voor wiskunde.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan hoeft zij niet gelijk te merken dat hij haar leuk vind, en het is toch een makkelijke manier om een gesprek te beginnen |
'weet jij hoe laat t is?' (heel haastig kijken:p )
en dan natuurlijk geen horloge omhebben of in de buurt van n klok staan! 'ben jij niet een vriend/(in) van die en die? nee? ohh ja sorry want ik moest m nog iets zeggen over een proefwerk, maar ik kan m nergens vinden ' balblablbala :p |
Ja precies Bambi!
Het is gewoon om elkaar te leren kennen, geile gesprekken kan je altijd nog voeren! ;) |
Citaat:
|
Mijn naam??
:( |
Citaat:
Of vraag of ze nog een keer wil botsen :o |
Citaat:
|
het weer
|
Citaat:
en dan met uitgaan als je wat ophebt durft die jongen vast meer en dan komt t allemaal goed.:) |
euhm rookt ze als ze rookt en jij ook vraag een sigaret of bied er een aan of een blikje drinke ofsoow zo hebbik ut meisje wat ik leuk vind ook leren kennen weet nu alles van der maar dan ook egt alles!;)
|
muziek, film, intresses, andere mensen (altijd leuk :p ).
en ik zou het niet over sport of auto's hebben ;) suc6 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |