![]() |
Doodgewoon.
Als je 1 ding zou mogen wensen, wat er op jou begrafenis zou moeten zijn, wat is het???
Ik wil dat er op het einde het liedje ''Live - Dance with you'' gedraaid wordt. Et toi? :) |
Citaat:
|
Citaat:
Kinderlijk, reageer nou maar gewoon ontopic. (y) |
ik wil dat 'normaal - oerend hard' gedraaid wordt op mijn begrafenis. :cool:
|
Citaat:
ik wil dat iedereen leuke anekdotes over mij verteld... beetje zoals 'de begravenis van de oude hip herman' |
Ik wil een aantal mensen NIET op mijn begrafenis zien, dus ik wens bewakers bij de deur van de kerk die iedereen buiten houden die ik niet binnen wil hebben
|
Citaat:
en leuke anekdotes natuurlijk :cool: |
Citaat:
Vooruit dan maar, op mijn begrafenis moet dat ene liedje van KC & Jojo gespeeld worden. Ik ben alleen de titel kwijt, help me eens... :s |
als er iets is dat me echt niet boeit..
|
Een mooi liedje van Stereophonics, Lifehouse of
Foofighters. Maakt niet uit welke.. :) |
la solitudine - laura pausini :) mooi rustig liedje
|
Citaat:
|
Ik wil dat ik na mijn begravenis nog leef. Ik ben pas dood als jullie mij zijn vergeten :p
|
Daar ben ik toch niet echt bij...
|
Citaat:
Bij Herman was iedereen alleen maar blij dat ie opgerot was.. :D En ik ga zelf nog even nadenken welk liedje ze moeten draaien. |
een feest met heel veel drank, zodat ze allemaal kunnen kotsen op m'n graf
|
Citaat:
xxx |
op mijn begrafenis ook gratis drank, drugs en sigaren :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n liedjes moeten gedraaid worden natuurlijk :D .
|
Citaat:
|
Dat mensen gewoon zeggen wat ze van me vonden. Als ik ergens een hekel aan heb is het "Over de doden niets dan goeds". Schijnheilig gedoe. (n)
|
Hmm, op mijn crematie... ik wil het gewoon fijn, huizelijk houden. Het liefste geen nare kerken of kille zalen, ik wil net zoals mijn oom in mijn eigen huis (of bij mij ouders/zoiets) opgebaard worden en ook wil ik dat daar de 'mis' en 'koffietafel' gehouden worden. Wanneer mensen het willen, kunnen ze spreken, geen priester ofzo, alleen mensen die ik ken (dus mijn zus kan iets zeggen als ze wil, mijn vriend etc). Mijn oom werd vervolgens met een mooie auto naar het crematorium gereden, dat wil ik ook aansluitend. In het crematorium misschien een laatste woord van iemand, muziek laat ik aan mijn vriend over (of man, als ik dan getrouwd ben, of zus, als ik vrijgezel ben), maar het liefste een mooi nummer, rustig. Niet zozeer omdat ik het wil horen, meer omdat ik wil dat anderen het horen.
Overigens wil ik geen dingen als 'ze was een perfect mens, blabla' gewoon leuke herinneringen. |
Pfff, van mij part zetten ze me bij t grofvuil, maakt mij dat uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm weggebracht worden met paard en wagen :cool:
waarmee ik geboren ben, wil ik ook worden weggebracht.. niet dat ik er veel van merken zal.. maar ach, gaat me om het idee |
geen begrafenis maar crematie :nono:
in dat geval->op mooie plek uitstrooien (iets met natuur of zee ofzo) |
Citaat:
|
Citaat:
Dan ga ik namelijk zéker kijken. |
Citaat:
|
Niks.
|
De Poema's --> Niets kan mij nog stoppen.
En een vriend van mij zou ervoor zorgen dat er gewoon een surfboard als grafsteen zal komen, dat is natuurlijk ook een MUST!!!! ;) |
Citaat:
|
Dat er geen mensen langskomen die ik toch maar amper ken/niet mag/etc.
En als het dan heel stil blijft, blijft het maar mooi heel stil :o |
ik wil buiten gecremeerd worden, waar m'n dode lichaam nog 'ns in de frisse lucht kan zijn voordat het verbrandt wordt (zal wel niet zo leuk zijn voor de mensen in de buurt van die plek maja...)
Ik wil een leuke sfeer, dus niet dat iedereen doods en stil doet. Daarom lijkt buiten me ook beter dan een saaie zaal. Op een heuvel ofzoow... of in het bos (maar natuurlijk moet het niet in de fik gestoken worden) iets met natuur in ieder geval... kweeni, hangt ervan af waar ik op dat moment woonde, misschien wel in Canada... mocht het op een of andere manier verboden zijn ofzoow dan wil ik heel veel planten op m'n crematie |
Alle mensen die er zijn moeten een groot mes in de handen gedrukt worden met een briefje eraan: nu jij nog
|
Citaat:
|
Ik wil alleen godvrezende mensen die me in het arabisch zegenen erbij
|
en bier natuurlijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iets van Biohazard en er mag gerust Down for Life op mijn kist gezet worden :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil dat er allemaal rode rozen staan en dat het liedje Children van Robert Miles wordt gedraait. En ik wil ook een aantal mensen zéker aanwezig hebben. En ik hoef absoluut niet iets met de kerk want ik heb daar helemaal niets mee. En ik wil iets met buiten doen, want ik kan niet tegen dat binnen zitten..
Da's wel meer dan 1 ding :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |