![]() |
Wereldvoetballer van het jaar
Wie van de drie? 29-11-2004
Ronaldinho (Barcelona), Henry (Arsenal) of Shevchenko (AC Milan)? Wie wordt wereldvoetballer van het jaar? De Fifa bracht maandag in Zürich zijn kandidatenlijst voor de Fifa Award 2004 terug van 35 naar 3 spelers. Het trio vormt de shortlist nadat alle bondscoaches hun stemmen hadden uitgebracht. Ronaldinho (FC Barcelona), Thierry Henry (Arsenal) of Andrei Shevchenko (AC Milan) wordt wereldvoetballer van het jaar 2004. Op 20 december wordt de winnaar bekendgemaakt. Geen van de drie kandidaten ging eerder met de prijs aan de haal. Vorig jaar werd Zinedine Zidane (Real Madrid) door de bondscoaches verkozen tot beste speler van de wereld. Wie denk jij dat het wordt?! |
Ik hoop dat het Shevchenko wordt... Prachtige voetballer. :)
Maar Ronaldinho zou ik het ook gunnen. |
Ik vind het echt moeilijk dit jaar. Ronaldinho heeft zo veel individuele klasse in zich... Daarentegen is Thierry Henry meer een teamspeler die echt álles kan. En Andrej Shevchenko speelt ook goed in een team, scoort heel, heel makkelijk. Alleen hou ik niet zo van het systeem wat Milan speelt. Bij Barcelona en Arsenal komen spelers individueel wat meer tot hun recht.
Ik vind het spel van Thierry Henry eigenlijk wel een streling voor het oog. Hij speelt zo gemakkelijk...ik kies voor hem. |
Ik heb Ronaldinho laatst een hele wedstrijd in actie gezien, bij de wedstrijd Barca - Real. Meteen verkocht. Zo'n leuke speler, heeft er echt plezier in. Een beetje Wamberto, alleen kan Ronaldinho wél voetballen.
Henry zou misschien nog kunnen, op dit moment duidelijk een van de beste op de wereld. Shevchenko: Nee! |
Shevchenko, zonder enige vorm van twijfel. Henry vind ik echt niet zo goed als iedereen loopt te roepen en Ronaldinho vind ik het altijd al "net niet" hebben...
|
Ik denk dat het Henry wordt... MAar als ik zelf zou moeten kiezen zou ik het echt heel moeilijk vinden.
Alle 3 een genot om naar te kijken en alle 3 hun eigen skills! |
Ik denk en hoop Henry :) De andere 2 zeggen me niet zo veel :bloos: en van Henry weet ik nog wel dat ie mooie acties heeft, a la Zidane (al vind ik Zidane weer niet zo geweldig als iedereen steeds roept)
|
ik weet wel bijna zeker dat het Ronaldinho wordt.. geweldige acties, zun team draaid ook lekker.... en henry tsja doet het toch nie meer zo goed hoor en sjevtchenko bvalt nie echt op Ronaldinho doet dat wel
|
Citaat:
|
Je kan er toch niet onderuit dat dit het jaar van Ronaldinho is. Nooit zo'n grote fan van hem geweest (in tegenstelling tot de andere 2) maar wat hij dit jaar gepresteerd heeft is absoluut een geweldige prestatie. Henry, natuurlijk ook geweldig maar niet op zijn niveau als waarop hij kan presteren, wat hij zelf ook al goed in zag ('ik speel op 40% van mijn kunnen op dit moment'). En Shevchenko..eigenlijk moet die de prijs wereldvoetballer van de afgelopen 5 jaar. Die is zo verschrikkelijk constant op een hoog niveau, dat hij meer respect verdient dan dat hij op dit moment (internationaal; in Italie word hij wel geweldig gewaardeerd) verdient. Ronaldinho voor mij, met Shevchenko er niet ver achter.
|
Ronaldinho... ik vind hem gewoon over het algemeen het "heerlijkst" voetballen als ik tussen deze drie moet kiezen. :p (y)
|
Ik ken eigenlijk alleen Henry als speler dus ik zou het niet weten..
Het maakt me eigenlijk ook niet echt uit. |
Henry vind ik de meest overschatte speler van de wereld. Shevchenko vond ik al geweldig bij Dynamo Kiev en nu nog steeds, maar de meest opvallende voetballer dit jaar was toch Ronaldinho: die moet het dus worden van mij
|
Ronaldinho,
imo de enige speler die een team echt beter kan maken. een mooie voetballer met geweldig inzicht en acties. Shevchenko doet iets wat Makaay bv. ook doet, veel scoren. Henry heeft geluk dat ie zo snel is en ook makkelijk scoort |
Citaat:
|
Duidelijk Ronaldinho
|
Citaat:
Ik vraag me af wie deze lijst opstelt :confused: Zo mis ik bijvoorbeeld Martin Drent..... |
Citaat:
|
Ik stem zwaar op Ronaldinho, de man is echt geniaal bezig en was vorig jaar oppermachtig.
|
Citaat:
Vooruit, dan kies ik toch maar voor Bonfire, eeh ik bedoel Ronaldinho. (y) |
Thierry Henry (Arsenal)
|
Ronaldinho no doubt... Geweldige voetballer...
|
wat scholieren betreft wordt het dus Ronaldinho.... ben benieuwd wat de Fifa gaat zeggen... 20 december zullen we het weten
|
Citaat:
|
Henry is toch wel de best naar mijn mening. Ronaldinho kan ook geweldige acties maken maar Henry scoort altijd en overal.
|
Citaat:
|
Als Henry het maar niet wordt :o arrogant mannetje.
|
Andrei Shevchenko verdient zo'n prijs.
|
Citaat:
|
ronaldinho omdat hij barcelona met davids toch weer tot een wereldploeg heeft gemaakt: :bloos:
|
Henry is en blijft 10x beter als ronaldinho en chevchenko, ook al is Ronaldinho wel goed bezig bij Barca.
Toch zou ik voor Henry gaan, die is al een aantal jaren met Arsenal goed bezig, en Ronaldinho nog niet egt zo lang... :D |
Citaat:
Dus wie er op dit moment het beste is.. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo kunnen we dus nog wel ff doorgaan. ;) |
Citaat:
Jeroen Heubach :o |
ronaldinho
van shevchenko ben ik niet zo heel erg gecharmeerd (waarschijnlijk omdat ie bij milan speelt), en henry heeft volgens mij niet z'n beste jaar gehad (maar het blijft een prachtige voetballer) |
Citaat:
|
Ronaldinho, absoluut
|
Sevchenko, absoluut de beste voetballer op de velden. Scoort altijd en overal en is sterk en dreigend. Veel constanter dan die andere 2. Ronaldinho vind ik overschat...hij heeft mooie acties, maar veel te weinig rendement.
|
Ik heb een hekel aan Fransen, maar die Henry is gewoon een topper. Altijd gevaarlijk, hoe slecht de rest van zijn team ook speelt. Daarbij had hij al eerder ipv zijn "landgenoot" ZiZa deze prijs moeten halen.
|
*stemt op Zlatan*
|
Ik had btw wel weer ff mooi gelijk :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind hem dit jaar ook beter als Ronaldinho... Maar over de afgelopen 5 jaar zou die zeker een prijs moeten krijgen :) Citaat:
Maar ja, jammer dat het Ronaldinho is geworden, maar Henry is en blijft toch voor mij de nummer 1. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |