![]() |
[playstation]kapot?
Hallow,
Vandaag (eind van de middag) wou ik ff mn playstation gebruiken, maar doet het niet. Hij geeft zowel geen beeld als geluid terwijl het wel aan het laden is. Het zal mn zusje wel zijn (die maakt altijd alles kapot, nee ze is 15)k*t..... . Nou kan ik geen GTA San Andreas spelen :s |
Issie wel goed aangesloten? ;)
|
Lens een keer schoonmaken?
|
-> Games
(bel je leverancier, als je nog garantie hebt) |
Citaat:
hardware. ;) als de lens niet vies is dan denk ik dat je het ding alleen nog maar uit elkaar kunt halen om te kijken wat mis is, maar als het nog onder de garantie vervalt zou ik eerst even langs de winkel gaan. |
sony vervangt de lens hoor, mits je garantie hebt :)
|
Citaat:
|
ik stem voor Hardware... :)
|
Waarschijnlijk ligt het aan de hardware dus hardware :)
|
Probeer et es met een andere Scart kabel...misschien is die naar de haaien....
|
het is niet je lens iig, want dan zou je disk read errors moeten krijgen zoals bij mij. Als je geen cd erin hebt en hij geeft alsnog geen opstart/browserscherm dan is je visuele systeem kapot. Als hij ook geen irritant mellow opstartscherm geluidje geeft, dan heb je misschien een kabelbreuk. iig, als je nog garantie hebt, niks aan doen, naar sony sturen, heb je binnen 1-2 weken een nieuwe. Heb je geen garantie, good luck. disk read errors zijn op zich nog wel zelf te verhelpen nl, maar getrashte uitgangen niet. Je kan m alsnog naar sony sturen, dan geven ze je voor 100 eur een gereviseerde terug.
|
Hardware :p
|
Citaat:
Eindelijk iemand die er verstand van heeft ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |