![]() |
condoom..
Hallow,
Ik had gister eens een pakje condooms gehaalt, ff testen enzo.. want ja je weet maar nooit wanneer.. alleen me penis is gewoon te dik en groot voor die condoom (Durex Fiesta ofzo).. wat moet ik nou doen dan, want ik wil wel condooms gebruiken ... ;) groetjes, stone :cool: |
het is normaal hoor dat een condoom een beetje strak zit.. en als ze echt te klein zijn kun je ze vast ook wel ergens in grotere maten kopen ofzo
|
:rolleyes: *feliciteerd* maatje groter proberen?
|
te dun zijn ze snel om dat ze zegmaar niet af mogen schieten ookal ben je een beetje kleiner
opzich gaat het wel tenzei je em een half uur om hebt dan voelt het naderhand echt of je met je leuter tussen de duer hebt gezeten end at is wat minder fijn en opscheppen is het van hem waarshcijnlijk ook niet, want die dingen zitten nou eenmaal gauw (te) strak |
Grootheidswaan? :p
|
waarom fiesta?
Een kut proeft toch niks? |
nee maar een mond wel :p
|
Citaat:
Hoe dan ook proef je latex |
Grotere maat halen, lijkt me duidelijk.
Als je 'm helemaal afgerolt heb, blijft er dan nog (meer) dan een cm over tussen je stam en het eind van de condoom? |
smaakjescondoom :D
|
Citaat:
anyway, misschien niet zo snel opgeven.. die dingen zitten inderdaad strak maar als je bijvoorbeeld op de site van durex kijkt welk formaat die dingen nou kunnen hebben.. dan maak je mij niet wijs dat ze niet passen.. en condooms om te oefenen.. waarom inderdaad fiesta? neem dan gewoon fetherlite ofzo.. die zijn goedkoper dacht ik.. Nouja succes.. |
het stinkt bij 't leven.
|
Citaat:
|
dat hij dan precies goed zit :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |