![]() |
Een wat kan ik hiervoor vragen topic
Nog een maandje en ik ben voor lange tijd weg.
Aangezien ik alleen nog in het weekend vrij zal zijn ivm in dienst treding, en dan bij me vriendin ben, heb ik niet veel meer aan deze PC. bewaren heeft ook geen nut, want dan is ie toch weer verouderd etc etc dus dan koop ik liever een nieuw ;) Wat kan ik vragen voor een : Amd 3000+ 64 bits Asus k8v Deluxe 160 gig 7200 RPM western digital soundblaster 1024 512 ram Radeon 9800 PRO 128 mb nog geen half jaar oud |
500/600 euro of zo?
Maar zou het eerder op tweakers.net dat topic wat kan ik hiervoor vragen topic deel 800. Die gozers weten dat beter. :) Voor hoeveel verkoop je je radeon 9800 btw los? |
Ik zou zeggen 450 - 500 euro.
Probeer marktplaats eens. :) |
hoeveel wil je der voor hebben, voor 450-500 wil ik hem wel denk ik (y)
|
Ben ook wel geinteresseerd
|
Als ik je topic naar Vraag & Aanbod moet verplaatsen hoor ik het wel he. ;)
|
dat hoeft niet :--) 10 januarie treed ik pas in dienst, dus rond 1 januarie word ie verkocht :--)
|
Citaat:
|
Ik wil je radeon wel :D, dan krijg jij mijn Ti4200 ;) :D
|
1000 euro op marktplaats. Genoeg mafketels die dat er voor willen neertellen, daarzo.
|
Citaat:
Maar jah je kan het altijd proberen. |
zet hem op ebay voor een goede 1000 euro zou ik zeggen :)
|
Wat kan ik hier voor vragen? :o
AMD Athlon Thunderbird 1200 128 MB RAM 40GB 7200rpm HD en een bagger VIATECH moederbord met 8MB shared video |
Citaat:
|
Hihi, voor die 128 MB SDRAM kun je alleen al 30 euro vragen op marktplaats, wordt er makkelijk voor gegeven. Veel mensen hier maken de fout om te denken dat zeer oude hardware bijna niets meer waar is, maar dat is niet zo. Veel echt oude chips (Celerons/Pentium IIIs in het 500-1000 Mhz gebied en ouwe Thunderbirds) brengen echt nog wel wat geld op, omdat ze nergens anders meer te krijgen zijn, en het gewild hobbyspul is.
|
Voor meer koop je bijna een nieuwe...
|
Je leest niet.
|
3 jaar is niet state of the art, maar niet zeer oud volgens mij. Een rammelende 80386 uit 1994 met een verblindende kloksnelheid van 8Mhz is zeer oud.
|
Citaat:
|
he ik zie hier wel al die leuke prijsjes.... maareh wat hierboven staat is ook echt het enigste wat ik bedoel
een kast met die volgende dingen dus geen cd-rom, geen floppy, geen beeldscherm, etc etc |
Citaat:
|
Citaat:
Denk meer aan een 80386 met 20 MHz in 1991 ofzo. Beter zo PIE? |
Citaat:
|
Inderdaad. Een 80386 is nooit uitgebracht met een lagere kloksnelheid dan 16 MHz en nooit met een hogere dan 33 MHz (Intel) resp. 40 MHz (AMD).
|
Mja voor mijn tijd. :(
486 66MHz. :cool: |
Maar wat kan hij hier d an voor vragen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |