Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eten & Drinken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=62)
-   -   the real deal ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1028318)

henri de penri 30-11-2004 00:17

the real deal ?

mn ma kwam opeens thuis met wat flessen coca cola met een groene dop, en na wat verdere inspectie bemerkte ik dat het een duits label was. ik schroef de dop eraf, schud mn glas vol, neem een ferme slok en... je raadt het al...

het smaakte anders (n)

kan jij je hier ook druk over maken of (ben je gay en)drink jij net zo goed pepsi ?

murwari 30-11-2004 05:46

Smaken verschillen inderdaad een heel klein beetje. Ik woon in België en hier schijnt de cola ook een tikeltje anders te smaken. Ik maak me dr niet al te druk om. Ik ga ook niet speciaal naar een ander merk opzoek.

YPrue 30-11-2004 07:34

Ik dronk vroeger wel eens cola en merkte toen dat er inderdaad verschillen waren in smaak. Maar ja, wat zou het? Ik ga me er echt niet druk om maken. Als een smaak je niet bevalt, koop je gewoon een ander merk.

Sarah 30-11-2004 09:56

mjah, pepsi is iets zoeter dan coca-cola en b-merken zijn meestal iets wateriger, maar ik kan me er niet druk over maken; uiteindelijk smaakt het allemaal naar cola.

Cassiopeia 30-11-2004 10:08

Hm nee ik kan me hier eigenlijk niet druk om maken, maar dat zal ook wel komen omdat ik geen cola drink :) Maar voor de rest, bij andere dingen, proef ik het verschil niet of maakt het me niet zoveel uit...

cyntha 30-11-2004 11:04

Ik drink zelden cola en kan me dus ook niet druk maken over de verschillen in smaak.

Jolt 30-11-2004 11:32

We drinken altijd Cola van de Aldi of zo.

Ik ben niet gay, maar mij boeit het geen hol of er nu Coca Cola of Pepsi of een andere rotzooi op staat.

Mara 30-11-2004 11:48

Maakt me weinig uit. De enkele keer dat ik cola drink drink ik overigens coca cola light caffeïne-vrij, omdat ik zowel van (teveel) suiker als caffeïne slecht slaap.

Boogie 30-11-2004 12:46

Ik vind alleen coca cola echt lekker. Een ander merk is voor de afwisseling best te doen, maar na één glas heb ik er genoeg van.

11568 30-11-2004 12:50

Ik proef nooit echt het verschil tussen colamerken, ik drink het dan ook niet erg vaak.
Toch haal ik meestal Pepsi, omdat Tom Green er zo'n leuke reclame voor maakte :o

Briseïs 30-11-2004 13:32

Ik drink sowieso geen cola. Behalve in mn malibu en dan maakt het me niet uit.

ZerO 30-11-2004 13:58

Ohjaa ik kan echt niet tegen nep cola, of cola light of pepsi beeh bah bah :nono:
Alleen maar the real deal :cool:

Jolt 30-11-2004 14:04

Citaat:

ZerO schreef op 30-11-2004 @ 14:58 :
Ohjaa ik kan echt niet tegen nep cola, of cola light of pepsi beeh bah bah :nono:
Alleen maar the real deal :cool:

Dat zit tussen je oren. Zelfde met de test die is gedaan over de koffie.

De meesten vonden de aldi koffie het lekkerste, toen ze hoorde dat dat de aldi koffie was zeiden ze snel dat de DE koffie beter was, etc.

bullshit

Konijn 30-11-2004 14:10

Ik drink eigenlijk alleen Coca Cola. Soms wel eens wat anders, bij iemand op visite of op school Pepsi uit de automaat (omdat ze geen Coca Cola hebben).
Maar als ik thuis ben en zin in cola heb, drink ik Coca Cola. Als dat er niet is, geen probleem, dan drink ik wel wat anders (meestal water). Tis niet zo dat ik verslaafd ben aan cola ofzo.

henri de penri 30-11-2004 19:59

voor mij alleen coca cola. als ik het niet vertrouw in restaurants bestel ik eerst een sinas, als ze dan met sisi aan komen zetten dan bestel ik zeker geen cola meer (want dan hebben ze pepsi),
bij iemand anders thuis ben ik natuurlijk de flauwste niet.

waar het me over ging eigenlijk is dat ik het echt kut vind dat de smaak van duitse (en andere landen) coca cola verschilt met de nederlandse.. ik vind de nederlandse toch echt de lekkerste.

MightyMarcel 30-11-2004 20:07

smaak is een kwestie van gewenning, meer niet. en cola is een excuus om cafeine binnen te krijgen, dus de smaakt boeit me niet. tis gewoon kleurstof+suiker+cafeine+water+koolzuur.

marla 01-12-2004 09:02

die smaken verschillen wel, maar het is nog steeds cola dus voor mij maakt het niet uit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.