![]() |
Trio op 15jarige??? en hebben julie dat wel is gedaan
hoi liefffie's daar zijn we weer.
jullie denken ook wel wat zeuren die!!! maarja jo let er maar niet op!! hahahla :p :p maar zou je trio kunnen doen op 15jarige leeftijd?? ja toch want dan gaan wij samen met een jongen dat lijkt ons wel spannend. maar straks krijgt de een meer aandacht dan de ander. hebben jullie wel is trio ofzo iets gedaan? Kuss |
Het is toch allemaal zo moeilijk he.
Kijk eens naar de naam van dit forum "Liefde & Relatie" en dan naar de naam van het forum "Seksualiteit". Hee, waar gok je dan dat dit topic hoort? En ok zel er niet op letten hoooor schatjeeeeeees. Kussieeees. |
Oke thanks hahah je bent een schat
|
Nou dushi, je doet maar lekker :rolleyes:
|
tjongejongejongejongejongejongejongejonge
sjongejongejongejonge ja, je kan natuurlijk wel een trio doen (zoals jij dat zo treffend verkeerd uitdrukt, maar ja, als ik zeg 'mierenneuken' neem jij dat natuurlijk weer letterlijk.) op je vijftiende, vooropgesteld dat je een pedofiel kan vinden. misschien dat die dat lekker vind of zo, twee kleine meisjes van vijftien om zich heen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ahum.. :rolleyes:
|
Jammer genoeg kan je nog geen trio doen op je 15 de. Er is een minimum leeftijd van 18 voor trio's, dus nog even wachten. :rolleyes:
|
Oo.. ik begrijp het al, ik zag net dat dat topic over 2 meisjes die op dezelfde jongen verliefd zijn.
Zo te zien hebben jullie de oplossing gevonden :d :confused: |
Citaat:
shit je hebt zomaar op de vroege ochtend wel een goeie invloed op me, normaal gezien had ik hem laten staan.... ;) |
Citaat:
Spontane ejaculatie? Tip voor de TS: Eerst een intelligentieinjectie halen. |
Kijk hier maar eens voor reacties over trio's:
http://forum.scholieren.com/search.p...der=descending Het spijt me, maar ik vind echt dat jullie over ieder klein dingetje een heel nieuw topic openen. Nergens voor nodig. Denk eens een tijdje na over wat nou een leuk topic zou zijn, waar je écht iets aan hebt en wat je ook serieus graag wilt weten. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |