![]() |
toelatingseisen journalistiek
hallo, ik heb een vraag, zijn er toelatingseisen voor de school van journalistiek in utrecht???
wordt er misschien geloot of iets anders?? |
|
srry, maar daar snap ik ook niet echt veel van!
|
kan me niet voorstellen dat er toelatingseisen zij, behalve een vwo-diploma
|
Die link geeft toch alleen de toelatingseisen voor de master van Journalistiek aan? Als je naar de school voor de journalistiek wilt, dan kun je met elk profiel worden toegelaten. :)
|
egt waar? ik doe havo? en profiel c & m, en ik ben 16! maar er is dus geen loting ofso?
|
Dat dan weer wel.
|
Ehm, die link is over de master journalistiek aan de universiteit. Niets voor de TS dus.
Voor journalistiek aan de hogeschool van Utrecht en elke andere hogeschool waar dit wordt aangeboden zul je in het bezit moeten zijn van een havo-diploma (profiel maakt niet uit). Verder moet je ongeloot worden of meedoen aan de decentrale selectie. Meer info: http://www.studievoorlichting.hvu.nl...3?dif_id=CJJOV |
owkeej, thanx, met die laatste kan ik wel wat :) maar gaat die over utrecht echt?
en zijn er mensen die iets weten over die school, hoe de dagen lopen enzo? |
Citaat:
als het goed kan je je inschrijven voor een meeloopdag |
volgens mij staat er in mn topic (hieronder nu nog) ook wel wat over utrecht. :)
|
Citaat:
|
Als je meegedaan hebt aan de decantrale selectie, en je wordt niet toegelaten. Doe je dan automatisch ook nog mee voor de loting? En heeft dat dan geen invloed?
|
Citaat:
|
is er voor de hogeschool inholland ook een loting, ik heb veel gezocht en niet kunnen vinden; hier staat hij iig niet tussen..
Journalistiek (vt) CHS Windesheim 34686 Journalistiek (vt) Fontys HS Tilburg 34686 Journalistiek (vt) CHS Ede 34686 Journalistiek (vt) HS van Utrecht 34686 dat is de tabel van de ib-groep over lotingsstudies 2005/6 |
Citaat:
|
Hoi,
Om even op dit topic in te pikken, Ik zit nu in mijn tweede jaar Politicologie dus volgend jaar (mits alles goed gaat uiteraard) moet ik een master kiezen. Ik overweeg de anderhalf jaar durende Master Journalistiek (de geschreven media) op de Uva te volgen. Iemand die ervaring heeft met deze master? Ik zie dat de toelatingsvereisten nogal streng zijn, ook met het gebied tot ervaring. Ik kan de nodige ervaring bij o.a. een studentenblad en een hooggenoteerde e-zine voor leggen maar iemand die iets meer wat over de afbakening van de term ervaring? Of ze ontzettend streng zijn bij de toelatingen (wat uiteraard geen slechte zaak is)? De inhoud van de cursus? etc. Dank Edit: ik heb het maar even bijgepleurd in dit topic omdat het ook over toelatingsvereisten gaat |
Citaat:
Maar ja, dat inschrijven is nu juist het probleem, want daarover is niets te vinden op het internet. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die toelatingstest is trouwens niet echt lastig. Als je eens per week een krant openslaat en een beetje lenig bent in je taalgebruik moet het geen probleem zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |