![]() |
Favoriete Serie
Je mag meerder antwoorden geven. Zelf heb ik op ze allemaal gestemd. :eek: Maar ATWT en THE OC vind ik toch het leukst.
Andere programma's kan je in je antwoord opschrijven. |
Friends, blijft toch leuk ook na 5 keer dezelfde aflevering
Will & Grace, jammer dat het op een rottijd komt (ik zie t nooit meer) maar verder leuk (y) SatC, wordt wel wat afgezaagd maarja vanavond is toch de laatste aflevering The OC, ook leuk (y) wel iets te standaard soms GG, tsja gewoon geweldig :p anders dan andere series en The Bold, dat is gewoon mijn soapje :o Ik herinner me nog Caroline en Angela en Saul en Jake en Sly en al die anderen die er nu niet meer in zitten. Volg het al heeeeel lang :cool: |
Gilmore Girls is gewoon de geweldigste serie ooit.
Friends blijft altijd leuk ook al heb je het al tien keer gezien. Sex and the City is leuk maar ik hoef het niet meerdere keren te zien. The O.C. is leuk maar heeft me een iets te hoog soap-gehalte, al maakt Adam Brody veel goed <3 Charmed is ook geweldig. One Tree Hill is leuk maar daar heb ik nog te weinig van gezien En die soaps kijk ik niet. |
'Friends' volg ik sporadisch. Als m'n zusje het toevallig op heeft staan, kijk ikw el mee. Anders niet. 'GTST' volg ik iedere dag. De rest is KUT.
|
Waar is stargate? :confused: :|
|
Citaat:
|
satc + atwt <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gestemd op Friends, SatC en The OC.
GTST volg ik sporadisch, vind het nogal stom de laatste tijd. |
As The World Turns, Veronica's Fight Master, Popstars The Rivals en Jouw Vrouw Mijn Vrouw.
|
alleen SatC en Yorin Travel vind ik de moeite waard om te kijken :) anders nog Sabrina (:P) of the gilmore girls :)
|
ik kijk alleen SatC en Friends..
|
Citaat:
|
Gtst, want de rest vind ik kut. :bloos:
|
Wat een waardeloze lijst. Ik heb maar voor Friends gekozen, als 'the better of ten evils'.
|
Citaat:
|
Citaat:
dus als een serie wereldwijd populair is, vind jij hem ook maar goed? dergelijke antwoorden zijn zo mogelijk nog braakverwekkender dan 'dat is jouw mening'. |
Citaat:
|
Friends is het enige programma van jouw lijstje waar ik naar kijk. De rest ben ik of niet erg bekend mee maar lijkt me niet echt de moeite waard, of ik heb er wel eens wat van opgevangen en vond het gelijk bagger.
|
Friends, the OC en Gilmore Girls.
|
alles behalve One tree hill! :o
|
ik vind ze allemaal kut.
|
Sex and the city. Vanavond wordt smullen!
|
ik kijk alleen ER, en aangezien die er niet op staat... :(
|
Ik hou niet zo van soaps enzo..Ik vind het blok en expeditie robinson leuk :D
|
Friends, Will&Grace, The OC, The Gilmore Girls, Sex and the City, Charmed (maar die daalt in mijn waardering)
|
Citaat:
Misschien ben jij wel een uitermate dom wijfje. :| Citaat:
Het is duidelijk dat jij iemand bent die de dingen niet in de juist context kan bezien. Je moet oorzaak en gevolg nou niet gaan omdraaien. Mijn vraag luidde in essentie dat als de serie zo 'kut' is zo, waarom deze dan zo goed bekeken wordt. Aangezien kijkcijfers een indicatie zijn van de kwaliteit van een programma, kun je uit mijn posting de coclusie trekken dat er een hoop mensen zijn die Stargate niet zo 'kut' vinden. Ik beweer nergens dat als een serie wereldwijd populair is, ik hem ook goed vind. :| Citaat:
|
Sex and the City en The O.C. gestemd. :cool:
Friends is ook leuk, maar kijk ik niet zovaak. |
ik vind programma's als expeditie robinson altijd wel leuk.
helaas is dat gisteren voor het laatst geweest.,.volgend jaar weer ook kijk ik 1 of 2 keer per week wel een keer gtst. verder kijk ik niet echt veel tv, soms een filmpje of dat ik verveeld zit te zappen maar vooral dvd'tjes ofzo.. edit: oja en friends naturlijk :cool: |
One Tree Hill, niet One Three Hill..
Friends, Will&Grace, The OC, Gilmore Girls. |
Friends en GTST. :)
|
Citaat:
Nee. Citaat:
Omdat de meeste televisiekijkers, zoals al gezegd, slechte smaak hebben. Citaat:
Bwahahahaha Citaat:
Je vraagt je af hoe een serie kut kan zijn als hij wereldwijd populair is. Daaruit valt te concluderen dat een serie die wereldwijd populair is, voor jou dus niet kut kan zijn, of dat je je dat in ieder geval niet voor kan stellen. Citaat:
|
Friends, altijd grappig :)
|
Damn! ik had al charmed en as the world turns aangekruist en ik wilde ook nog op friends stemmen maar dat vage geval van een computer heeft al gestemd dus ik kon niet meer stemmen op friends.... hoooooo.
Nou in ieder geval vind ik charmed en friends helemaal te gek en as the world turns is ook wel leuk. Charmed = cool en vaak grappig Friends = lachen!!! as the world turns = soms is er nix aan, soms is het te gek en ben ik er verslaafd aan :s |
the oc + gtst
|
In deze poll ontbreekt er natuurlijk heel veel, maar van wat er staat: Charmed, The OC, SatC en Gilmore Girls.
Verder mag Everwood ook niet ontbreken en volg ik nog wel wat dingetjes af en toen (damn, ik kijk echt teveel tv :o ) Expeditie Robinson/Peking Expres, Het Blok, Jamie's Kitchen Amsterdam. Ik moet echt minder tv gaan kijken :| |
Citaat:
Behalve dan One Three Hill, die serie vind ik echt niet leuk. Owja, Everwood moet er ook tussen! |
Citaat:
|
Van die opties die er in deze poll vermeld staan: Charmed en Gilmore Girls.
|
Friends &
As The World Turns :o |
Van die opties: Friends en GTST.
|
Van wat er staat: Gilmore Girls, The OC en One Tree Hill
Daar kan ik geen aflevering van missen, en neem ik ook op als ik het niet kan zien. Friends, SatC en Will&Grace vind ik ook erg leuk, en kijk ik vaak, maar dat neem ik niet op als ik het niet kan zien. |
Citaat:
|
SatC, The OC, GG, One Tree Hill.
Maar de keuze is te beperkt, lang niet iedereen houdt van dit soort series. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb op Sex and the City gestemd.
Maarrrrrr de leukste soap ontbreekt in je lijstje: Days of Our Lives! |
Ik heb op Friends gestemd... t blijft leuk
|