![]() |
Alleen blowen.
-
|
Jepz
alleen wordt ik minder stoned als ik alleen ben, iig ik bedoel ik merk beter dat ik stoned ben als mensen tegen me praten. Maar als ik alleen ben denk ik wel veel meer en dieper na. :D |
Het wordt pas ernstig als je als enige stonede tussen nuchtere mensen rond gaat lopen, dan merk je pas echt hoe stoned je bent :D
Maar in je eentje blowen is wel relaxt, inderdaad heel anders als met meer. Ik pas alleen wel op dat dat niet routine wordt. |
Doe ik ook wel eens. Is best wel relaxed. Idd alleen oppassen dat je het niet te vaak doet maar dat weet je zelf het beste.
|
Ja, soms, maar dat kan ik niet vaak, met ouders thuis enzo.
Maar als het huis een keertje leeg is, of ik een keer alleen naar huis fiets, en zin heb in een jointje, dan blow ik ook wel eens alleen. En dat doe ik omdat ik het heerlijk vind om lekker in mezelf gekeerd door het huis te lopen hier, of lekker stilletjes stoned op de fiets zitten... al mijn gedachtes worden veel intenser, veel levendiger, en aangezien ik nogal vaak voor me uit zit te dromen, is alleen stoned zijn voor mij ook heel leuk :) |
Heel erg gering wil ik achter de comp weleens eentje opsteken, en dan heb ik aan eentje ook wel genoeg.
|
Citaat:
|
Mijn pa wil ook wel eens blowen, dus ik heb gelukkig geen last van zeurende ouders :)
|
Ja! :)
Koptelefoon met vette muziek op, dekens nog wat hoger optrekken, dikke wiet-joint en dan maar spacen (y) |
ja doe ik vrijwel altijd als ik alleen op mn kamer ben savonds, ongeveer 1x in de 1 of 2 weken dus. ik vind t altijd wel relaxt, maar als ik veel vaker savonds hier zou zitten zou ik er wel voor op moeten passen dat t geen gewoonte wordt. trouwens, als wel boeiend, net alsof blowen zo kut voor je is
|
Ik smoor niet graag alleen en de enige keer dat ik alleen heb gesmoord is het niet echt goed afgelopen ->ben scheef gegaan ...
|
Ik blow nooit alleen... omdat.
|
Citaat:
|
Ik blow bijna altijd alleen, op mijn kamer achter mijn comp.
Muziekje op, beetje chatten, FFXI, wat te drinken/eten, dat vind ik veel relaxter dan wanneer het druk om me heen is :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of omdat het slecht is?? |
kheb wel es ooit op een feest een stickie gerookt buiten, in mn eentje. daarna weer terug gegaan en verder gezopen.
ik was zoooo off-world :D |
mwa soms als ik naar de bus loop ofzo is het wel chill, kan ik lekker slapen. Of zoals vandaag ijverig een boek lezen over leonardo da vinci
|
Citaat:
Ontopic: Nee nooit. Trippen kan je ook tussen vrienden, het is maar wat voor sfeer er hangt. Als ik uberhaupt op een camping sta (1 x meegemaakt) is de sfeer meestal net ietwat relaxter. Tenminste dat is mijn ervaring. |
toch wel veel mensen :confused:
toen ik zei dat ik soms alleen blowde, keken ze me allemaal raar aan... |
alleen blowen is net zoiets als masturberen ... iedereen doet het maar je hebt het er gewoon niet zo snel over :)
|
alleen als er eens een keer niemand thuis is en ik heb niks te doen en ook 's avonds wel eens tijdens het uitlaten van de honden en dan lekker tv kijken en slapen erna :)
als ik op kamers zou zitten ofzo zou ik het waarschijnlijk wel wat vaker doen. |
Citaat:
|
Uhmz, volgens mij blow ik het merendeel gewoon thuis, plus voornamelijk voor het slapen :cool: Mijn medicinale slaapjoint. Met andere personen erbij ga ik me vaak irriteren aan hun gedrag en geef ik soms op niet zo nette wijze feedback ;)
|
ja als je veel geblowed hebt voor school is het wel lache.
ik en een vriend van me hadden het gedaan en je merkt gewoon hoe stond je in een les kan zitten. en de lessen gaan ook veel relaxter:) |
Citaat:
|
Ja ik mag blowen van m'n ouders. En zolang m'n pa niet al teveel last heeft van wat ik hier op m'n kamer doe kan het m weinig schelen :). Zolang ik maar niet aan de hd ga anders schopt ie me het huis uit.
Als ik het doe dan of om de game ervaring een beetje te verbeteren of om met een chill muziekje in slaap te vallen :). |
Ik blow heel vaak alleen. Superfijn. Muziekje luisteren, beetje werken, beetje chillen, en dan lekker slapen. Heerlijk ritueel.
|
Citaat:
"OMG, he does teh drugzzz, he must be b4d n00bie" :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
en @ type: redelijke argumenten helpen daar zeker niet tegen..? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Mja, over een jaartje op kamers (Y) En dan zie ik wel weer verder. |
Citaat:
|
Citaat:
Oh, "Drugs vernielen je leven" is ook een mooie... Maar ja. Nu weer ontopic ;) Als je verder wil gaan over dit, maak je maar een topic erover, of stuur me een PM/e-mail :) |
nee, want dan weet ik zeker dat ik het elke dag ga doen en dat moet ik niet hebben
|
je verneukt zelf je leven, als je drugs in de hand houd niet :)
|
En als ik een lange treinreis ga maken richting mijn vriendinnetje wil ik ook weleens eentje opsteken.
|
ik wil er zowiezo wel eentje opsteken
|
Citaat:
|
oh zo.
uhm ja.. alsk alleen ben blow ik wel eens ja, geen joints dan aangezien ik niet kan draaien en geen zin heb om het te leren (de rest van mijn vriendengroep kan wel draaien dus waarom zou ik? :P) en ach, puurpijpjes / waterpijp de gekste he :) |
ik vind alleen blowen het fijnst
maar met meer is gezelliger dus beide will do :cool: |
heel soms een hasjjoint in m'n eentje. Maar dan ga ik altijd counterstriken
|
Is het niet raar dat sommige mensen mensen uitnodigen zodat ze wel kunnen blowen, alleen omdat ze dan niet 'alleen' blowen? :|
|
Citaat:
Ik denk dat ze het doen omdat als ze wel alleen gaan blowen ze dan veel verslaafder overkomen oid. Een andere reden kan ik iig niet bedenken. |
Citaat:
|
mja ik blow vaak genoeg in me eentje (joint aan et draaie terwijl ik dit typ) Meer omdat ik binneshuis KAN smoken dat ik et ook vaker doe.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |