![]() |
Depressie
Zijn als de mens
vereeuwig ik mijn grens mijn onzekerheid overwint mij want ik ben niet vrij het zijn van zelf is nooit verhoord ik word gezien als gestoord geen reden van bestaan is mijn nog te ver gegaan geen doel om te zeggen om mij bij neer te leggen het zijn van verdwaald heeft mijn zekerheid gedaald het voelen van de zonne schijn zal niet eeuwig zijn het dalen en stijgen zal zich eeuwig voor mij zwijgen geheimen van eigen waarde opgekropt in deze aarde zielen niet voor mij te beschikken nemen mij in waardoor ze stikken geen leven is meer normaal in het over geheven levens taal van verdwaling en eenzaamheid opgekropt in het beleid |
'Tis een ingewikkeld gedicht, en ik ben een beetje in dubio over wat je er mee wil zeggen (behalve dan dat je je niet zo vrolijk voelt)
Wat ik me afvraag is waar ligt die grens? Mik |
Nou mijn grens is om niet anders te doen dan ik ben, en me niet Om laat praten dat, dat niet mogelijk is. Want in deze tijd wil men steeds meer erbij horen en ik vind dat, degrerend is voor jezelf als persoon om jezelf te verlagen naar die level. En ik heb te veel trots om het zover te laten komen.
Ik hoop dat je het nu better begrijpt. Jesse |
up!
|
En dit is toch weer zo'n vreemde actie. Waarom heb je dit in redesnaam gepost?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |