![]() |
partij twee
ok dit slaat nergens op maar ik moet het topch een beetje levendig houden hier he :p
Nee nee hoezeeeeee dit is het lied dit is het lied, van het grote verdriet. Uren uren wenen wij nu partij twee partij twee! Uren uren spelen wij, partij twee partij twee! En wat zei de dirigent? Nou nee! Fientje op de bas, en bas op de viool, viola op de trom, en tommy op de hoorn. Petra op de pianio, en gerard op gitaar, partij twee nu partij drie, neen nog niet voor zessen klaar! Nerveus word ik van zijn stok, dansend in de lucht Nerveus word ik van zijn getik, 1,2,3, wat een klucht! Nee nee hoezeeeeee dit is het lied dit is het lied, van het grote verdriet. Uren uren wenen wij nu partij twee partij twee! Uren uren spelen wij, partij twee partij twee! En wat zei de dirigent? Nou nee! Fientje is het ermee eens, ook Bas ergert zich ineens, Viola steekt er een stokje voor, Tommy gaat nog rustig door. Petra slaakt een gil, Gerard is de spil, Gerard neem het intiatief en noemt een fis een fief Zijn knijpende blik krast door partij twee Zijn hand slaat de maat in de lucht Zijn haar ontsnappend uit een elastiek Wat een klucht! Reeds donker nu, en spelen wij Partij twee partij twee! Na winter lente zomer herfst Partij twee partij twee! Een spin kruipt over zijn jas Zijn haar is nu reeds grijs Zijn handen trillend door de maat Een dirigent moet zijn partij verlaten, wanneer hij de stok niet in zijn handen voelt Nee nee hoezeeeeee dit is het lied dit is het lied, van het grote verdriet. Uren uren wenen wij nu partij twee partij twee! Uren uren spelen wij, partij twee partij twee! En wat zei de dirigent? Nou nee! |
?????:s :confused: ????? :nono:
|
Je hebt levendig en je hebt sneu.
|
Citaat:
|
ok nu jij
|
:) ik vind het eigenlijk best wel grappig...
:bloos: Hoooeezzeee!!!!!!! :D |
Citaat:
:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |